شناسهٔ خبر: 49039263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سپاه بوشهر ایستگاه تزریق سرم و آمپول راه‌اندازی می‌کند

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر : بسیج جامعه پزشکی استان ، بزودی ایستگاه مخصوص تزریق سرم و آمپول در بوشهر راه‌اندازی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سردار علی رزمجو در نشست با خبرنگاران به مناسبت ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی استان تا کنون دو ایستگاه واکسیناسیون با همکاری نیرو‌های مسلح و دانشگاه علوم پزشکی در مرکز استان راه‌اندازی کرده و به دنبال راه‌اندازی ایستگاه سومی خواهد بود که مخصوص تزریق سرم و آمپول است.
 
وی با بیان اینکه این ایستگاه در مدرسه علمیه الزهرا بوشهر در کنار بیمارستان شهدای خلیج فارس تجهیز خواهد شد، افزود: پزشکان و پرستاران بسیاری برای حضور در این طرح به بسیج جامعه پزشکی اعلام همکاری کرده‌اند و تخت‌های بستری نیز توسط شورای اسلامی شهر بوشهر خریداری شده است.
 
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سپاه در همه شهرستان‌های استان مراکز واکسیناسیون و بستری را راه‌اندازی کرده تا بتواند در این وضعیت بحرانی  به مردم خدمات ارائه کند.
 
وی نقش مساجد را در دوران کرونا بسیار مهم دانست و گفت: پارسال ۱۳۵ میلیارد تومان و امسال ۳۴ میلیارد تومان بسته کمک معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه در مساجد جمع آوری و در اختیار آسیب دیدگان از کرونا قرار گرفته است.
 
سردار رزمجو بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در هفته مساجد، پزشکان با حضور در مساجد مردم را به صورت رایگان معاینه کنند.
 
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان مساجد را پایگاهی برای پرورش انسان‌های با ایمان و متعهد دانست و گفت: سیاست سپاه بر این است که در مساجد بسیجیانی مانند شهید سلیمانی تربیت شوند.
 
وی گفت: بخشی از اقلام مورد نیاز درمانی استان توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح و سپاه تامین و در اختیار بیمارستان حضرت قائم و درمانگاه امام صادق (ع) قرار گرفته است و برای تامین  بقیه تجهیزات  نیز در حال پیگیری هستیم.
 
<div id="video-display-embed-code_6876414"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3198488/6876414?width=580&height=330"></script></div>

نظر شما