شناسهٔ خبر: 49038335 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی:

همکاری مردم خراسان رضوی در کاهش سفرهای غیرضروری قابل‌تقدیر است

با اجرای طرح جدید محدودیت‌ها و ممانعت از ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به خراسان رضوی، پلیس از ورود ۱۰ هزار و ۱۰۰ خودرو جلوگیری کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد قانعی‌نژاد جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی با قدردانی از مردم خراسان رضوی در خصوص رعایت دستورالعمل منع تردد بین‌شهری و همکاری آنان در خصوص کاهش سفر‌های غیر ضرور بین‌شهری در تعطیلات گذشته، گفت: در حال حاضر به دلیل همکاری مردم در رعایت توصیه‌ها مبنی بر پرهیز از انجام تردد‌های غیر ضرور، شاهد وجود ترافیکی سبک و آرام در تمامی راه‌های مواصلاتی خراسان رضوی هستیم.

او افزود: با استقرار پلیس از ۲۳ تا ۲۹ مردادماه در مبادی ورودی خراسان رضوی از ورود حدود ده هزار و ۱۰۰ خودرو به این استان جلوگیری شد و خودرو‌ها به مبدأ سفر خود برگشت داده شدند.

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی با اشاره به ۱۲ هزار ۶۹۸ مورد تذکر نیرو‌های پلیس راهور به رانندگانی که قصد خروج و یا ورود به استان را داشتند، ادامه داد: در این مدت ۶ هزار و ۸۷۰ خودرو به علت نقص قوانین منع تردد توسط پلیس اعمال قانون شده‌اند و ۲۵ هزار و ۶۰۰ خودرو نیز توسط دوربین‌های موجود در سطح جاده‌های خراسان رضوی جریمه‌شده‌اند.

قانعی‌نژاد با تأکید بر اینکه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پنجم شهریورماه ادامه دارد، بیان کرد: خوشبختانه در چند روز گذشته شاهد وقوع هیچ حادثه دلخراش و منجر به فوتی در سطح جاده‌های خراسان رضوی نبودیم و از شهروندان تقاضا داریم همچنان با کاهش تردد‌ها و سفر‌های خود به تیم کادر درمان و کاهش شیوع کرونا کمک کنند.

انتهای پیام//ا.د

نظر شما