شناسهٔ خبر: 49036232 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

عنابستانی در موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

برنامه‌های باغگلی قابل دفاع است/ مجلس به وزیر جوان انقلابی، کارآمد و با اراده اعتماد کند

نماینده مردم سبزوار در مجلس خواستار اعتماد منتخبان ملت به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت سیزدهم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی اصغر عنابستانی در نشست علنی نوبت دوم امروز (شنبه، 30 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت سیزدهم ضمن موافقت با برنامه‌های وی گفت: برنامه‌های باغگلی قابل دفاع است اما باید عنوان کرد وی و نسلی که به آن متعلق است مظلوم مانده است.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: 15 سال سن داشتم که جوانان 20 ساله در جبهه‌ها بدون سابقه وزارت و وکالت از میهن دفاع کردند؛ سابقه شهید کاوه را نمی‌دانم اما مدیریت و قدرت تصمیم‌گیری وی را دیده‌ام؛ مگر همت‌ها و باکری‌ها جز عشق و ایثار چیزی در کوله‌های خود داشتند.

وی ادامه داد: ژنرال‌های پرمدعا چه بر سر ملت‌ها آورده‌اند؟ آیا وقت آن نرسیده که از پیله بسته مدیریتی 40 ساله خارج شویم.

عنابستانی افزود: برخی می‌گویند کشور در شرایط حساسی است و فرصت آزمون و خطا وجود ندارد، باید به آنها گفت آیا در زمان جنگ شرایط بحرانی نبود؛ در این شرایط نیاز به افرادی شجاع، جوان، غیرمحافظه‌کار و کاری وجود دارد تا کشور را به سمت تغییر سوق دهند، وقتی نسیم تغییر بوزد، طوفان شجاعت شکل می‌گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نسل جوان گذشته 40 سال در مسند وزارت نشسته است اما نسل کنونی که دارای برنامه است خون‌ دل‌هایی از اصحاب صندلی و ژنرال‌های پرمدعا دیده است که می‌خواهند دست آنها از قدرت کوتاه باشد و این در حالی است که این نسل سکوت کرده است و چشمشان به بازماندگان خیبر است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: مجلس انقلابی مملو از زخم خوردگان جنگ است لذا باید به نسلی که ایده دارد و فردایی که عاری از ژنرال‌های پرمدعا است فرصت دهد.

وی تصریح کرد: در زمان مسئولیتم در شهرداری مشهد به دانشجویان اعتماد کردم و نتیجه خوبی دریافت کردم. باغگلی دارای برنامه بوده و متخصص است و باید در مظلومیتش گفت زمانی که کسی وی را نمی‌شناخت و برنامه‌هایش را نشنیده بود تخریب ها علیه‌اش شروع شد، رهبر انقلاب تأکید کردند فرصت‌ها را در اختیار جوانان بگذارید لذا باید تلاش کنیم اولین دولت گام دوم در اختیار جوان‌ها باشد./

پایان پیام

نظر شما