شناسهٔ خبر: 49032460 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی؛

توجه به سند گام دوم از برنامه‌های رئیس جمهور است

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در موافقت با کابینه پیشنهادی، گفت: تحول خواهی، عدالت محوری در راستای حل مشکلات مردم، توجه به سند گام دوم، اقتصاد مقاومتی، جایگاه ویژه همسایگان از رئوس برنامه‌های رئیس جمهور است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 لطف الله سیاهکلی، نماینده قزوین در موافقت با کلیات برنامه‌های رئیس جمهور، گفت: مبارزه با فساد، رانت و تحقق عدالت جزو خواسته‌های مردم است که این سه مطالبه در برنامه‌های رئیس جمهور با کیفیت بالا وجود دارد.

وی ادامه داد: تحول خواهی، عدالت محوری در راستای حل مشکلات مردم، توجه به سند گام دوم، اقتصاد مقاومتی، جایگاه ویژه همسایگان از رئوس برنامه‌های رئیس جمهور است.

نماینده مردم قزوین در مجلس اظهار داشت: مردمی سازی اقتصاد و فرهنگ به صورت پررنگ در برنامه‌های دولت سیزدهم دیده می‌شود. بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از نادیده گرفتن نقش مردم است.

سیاهکلی گفت: رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به خانواده دارد تا از ظرفیت این نهاد اجتماعی برای توسعه کشور استفاده کند. تمرکززدایی و آمایش سرزمینی اقدامی ضروری است که باید در این راستا به استانداران اختیار ویژه‌ای داد. دولت سیزدهم برای تحقق این اهداف برنامه دقیقی ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر با ورود غیرمسئولانه به اقتصاد، سرمایه‌های مردم را از بین برد، گفت: عدم مداخله در امور سرمایه ای، کاهش تصدی گری دولت، اصلاح ساختار بودجه از برنامه‌های دولت در این راستا است.

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به اقدامات دولت برای تسریع در واکسیناسیون عمومی مقابله با کرونا گفت: تنها راهکار فوری مهار کرونا واکسیناسیون است که دولت با فهم دقیق این موضوع در این راستا اقدامات جدی انجام داده است.

سیاهکلی خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم از تورم افسار گسیخته خسته هستند، بیمه درمانی کارگران را ساماندهی کنید به وظایف دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان عمل کنید.

وی خطاب به رئیسی تاکید کرد: دولت شما انقلابی، جهادی و در راستای مبارزه با رانت است، تا زمانی که در این مسیر هستید مجلس همراهی می‌کند، اما اگر خدایی نکرده از این مسیر منحرف شوید مجلس از اختیارات قانونی خود استفاده خواهد کرد.

<div id="video-display-embed-code_415233" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/824172/415233?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما