شناسهٔ خبر: 49031935 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون وظیفه عمومی فرماندهی استان زنجان:

خانواده ها از همراهی مشمولان سربازی هنگام اعزام خودداری کنند

سرهنگ ندرلو از اعزام کلیه مشمولان به خدمت سربازی اعم از عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در یکم شهریورماه ۱۴۰۰ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ ندرلو معاون وظیفه عمومی فرماندهی استان زنجان گفت: مشمولانی که برای اعزام توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا مستقیماً به مراکز آموزش معرفی شده‌اند، خودشان را به آنجا معرفی و مابقی مشمولان باید رأس ساعت ۷ صبح تاریخ مندرج در برگه‌های اعزام، دوشنبه یکم شهریور ماه در معاونت وظیفه عمومی پلیس استان زنجان حضور داشته باشند. 

او افزود: طبق قانون برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آن‌ها تا ۳ ماه باشد، ۳ ماه اضافه خدمت و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آن ها بیشتر از ۳ ماه باشد ۶ ماه اضافه خدمت لحاظ خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مشمولان در روز اعزام به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، ماسک، دستکش، لوازم شخصی و جیره غذایی خشک بین راهی همراه داشته و اقدامات بهداشت فردی لازم از قبیل کوتاه کردن موی سر را قبل از اعزام انجام دهند.

سرهنگ ندرلو بااشاره به اینکه برابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح، اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل شرایط پیش آمده پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امکان‌پذیر نیست، ادامه داد: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز شامل برگ اعزام محل مراجعه، واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهداء را با خود بیاورند.

او با اشاره به وضعیت کرونایی استان زنجان از خانواده مشمولان خواست تا به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اعزام از حضور و استقرار برای بدرقه فرزندان خود اکیداً خودداری کنند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما