شناسهٔ خبر: 49029257 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

ادامه بارش‌ها و افزایش سرعت وزش باد تا روز سه‌شنبه/ آسمانی صاف برای بیشتر مناطق کشور در اواسط هفته

سازمان هواشناسی برای اواسط هفته جاری آسمانی صاف و آفتابی برای بیشتر مناطق کشور پیش بینی کرد و از ادامه بارش پراکنده باران و افزایش سرعت وزش باد همراه با خیزش گردو خاک در برخی استان‌ها تا روز سه‌شنبه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز در برخی مناطق استان‌های مازندران، ارتفاعات اردبیل، زنجان، قزوین، سمنان، البرز و شرق تهران و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب فارس، افزایش ابر، بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی ‌رخ خواهد داد.

فردا بارش‌ پراکنده باران و رعد و برق برای شمال استان‌های آذربایجان غربی، برخی مناطق مازندران، ارتفاعات سمنان و شرق تهران، برخی بخش‌های کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.
 
روز دوشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، گیلان، مازندران، اردبیل، هرمزگان، کرمان، ارتفاعات تهران و سمنان افزایش ابر، گاهی رگبار باران و رعد و برق را خواهیم داشت.
 
روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته آسمان بیشتر مناطق کشور صاف و آفتابی خواهد بود؛ البته روز سه‌شنبه برای شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز، تهران، هرمزگان، مرکز و جنوب کرمان و جنوب فارس، رگبار باران پیش بینی می‌شود.
 
امروز و فردا با توجه به افزایش سرعت باد، در جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، قم و جنوب تهران و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در نوار شرقی کشور بخصوص منطقه زابل احتمال خیزش گردوخاک درو از انتظار نیست.
 
آسمان تهران امروز قسمتی ابری و بعد از ظهر نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد شدید پیش بینی شده است که حداکثر و حداقل دما نیز ۳۶ و ۲۵ درجه خواهد بود.
 
طی چهار روز آینده برای استان تهران، آسمانی صاف تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات با افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود که این شرایط تا روز سه‌شنبه ادامه دارد.
 
اهواز امروز با دمای ۴۳ درجه گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۸ درجه خنک‌ترین مرکز استان است.
 
انتهای پیام

نظر شما