شناسهٔ خبر: 49017776 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مرور سینمای «شرق آسیا» در شبکه نمایش

شبکه نمایش هفته آینده را به مرور آثار «اندی لاو»، از بازیگران شناخته شده سینمای آسیای شرقی خواهد پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما از روابط عمومی شبکه نمایش؛ پخش نخست فیلم «قوچ» (Rams) محصولی از سینمای استرالیا، از دیگر برنامه‌های شبکه نمایش برای این هفته است.

ساعت ۱۳:
فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۳۰ مرداد تا ۵ شهریور پخش خواهد شد: «توکل»، «قدم زدن در بهشت»، «تصمیم منطقی»، «نقش دل»، «کفشاتو در نیار»، «بمانی هفتم»، «دایان باخ» نام فیلم‌های این بخش است.

ساعت ۱۵:
باکس ثابت فیلم‌های جذاب ویژه تابستان شبکه نمایش که هر روز ساعت ۱۵ از این شبکه پخش می‌شود در هفته پیش رو بدین ترتیب خواهد بود: «رویای طلا»، «برف و شمشیر»، «فانوس سبز»، «جک آیریش: لکه سیاه»، «آدم کوچولوها»، «سفر آیلو» و «نامه رسان».

ساعت ۱۹:
فیلم‌های منتخب خانوادگی شبکه نمایش، که در فصل تابستان در ساعت ۱۹ پخش می‌شوند، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهند بود: «تاریکی»، «دادگاه»، «بسوی مقصد»، «بهترینشان»، «راننده»، «امی و غاز‌های وحشی»، «هدیه نهایی».

ساعت ۲۱:
«اندی لاو» بازیگر، صداپیشه و کارگردان متولد هنگ کنگ این هفته مهمان شبکه نمایش است. او از بازیگرانی بود که در دوره رشد سینمای هنگ کنگ در دهه هشتاد نقشی پر رنگ داشت و در بیش از ۶۰ فیلم ایفای نقش کرد. اندی لاو از موفق‌ترین بازیگران سینمای منطقه شرق آسیا است و جوایز داخلی بسیاری دریافت کرده است. فیلم‌های منتخب این بازیگر در هفته پیش رو شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «اعمال شیطانی»، «عملیات میلان»، «طوفان آتش»، «خانه خنجر‌های پرنده»، «گمشده و عشق»، «نجات آقای وو»، «موج انفجار».

ساعت ۲۳:
فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که بخش فیلم‌های جذاب است شامل این فیلم هاست: «سه روز بعد»، «فداکار»، «آگاتا و حقیقت قاتل»، «ساخت ایتالیا»، «کریپتو»، «ماموران بزرگرا» و «قوچ»، فیلم جدید شبکه نمایش که برای نخستین بار پخش خواهد شد. این فیلم محصول سال ۲۰۲۰ استرالیا و ساخته «جرمی سیمز» است. فیلم درباره دو برادر پرورش دهنده قوچ است که سال هاست با هم مشکل دارند و قهر هستند. اما همه گیر شدن یک بیماری همه چیز را تغییر می‌دهد. سم نیل و مایکل کاتون، از بازیگران این فیلم هستند.

ساعت ۱ بامداد:
منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «نبرد الجزایر»، «انتخاب اسلحه» «جزیره‌ای بر بام دنیا، «مروارید مرگ»، «بیست و چهار چشم»، «دره انتقام» و «سرتو بدزد رفیق» (ساخته سرجی لئونه) هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما