شناسهٔ خبر: 48990632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

به رغم هشدار مسئولان درباره پرهیز از هرگونه تجمعات در شرایط اخیر کرونایی ؛

نماز ظهر عاشورا در میدان شهدای ذهاب رشت اقامه می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: نماز ظهر عاشورا به امامت «آیت الله فلاحتی» امام جمعه رشت در میدان شهدای ذهاب اقامه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رشت،حجت الاسلام سعید مهدوی با اشاره به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، اظهار کرد: مردم ولایت مدار استان گیلان همانند سال‌های گذشته در این روزهای با حضور در هیأت‌های مذهبی و مساجد در سوگ سرور و سالار شهیدان به عزاداری می‌پردازند.

وی با تأکید بر اینکه تلاش شده تا تمام ضوابط و شیوه نامه‌های بهداشتی برگزاری مراسم عزاداری در این روزها از سوی هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی رعایت شود، افزود: در این ایام تشکل‌های دینی و هیأت‌های مذهبی مبلغی برای افزایش میزان رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی مردم باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی در میدان شهدای ذهاب رشت، گفت: نماز ظهر عاشورا نیز همزمان با اذان ظهر عاشورا در میدان شهدای ذهاب اقامه خواهد شد.

وی ادامه داد: نماز ظهر عاشورا با رعایت دستور العمل های بهداشتی، با حضور محدود عزاداران و با رعایت فاصله استاندارد تعیین شده از سوی ستاد مدیریت کرونا در میدان شهدای ذهاب و به امامت آیت الله فلاحتی اقامه می‌شود.

 

نظر شما