شناسهٔ خبر: 48989265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز طرح "ایران یاران جوان" در همدان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای طرح "ایران یاران جوان" در هلال احمر برای خدمات‌رسانی به انجام واکسیناسیون در همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مریم پاک‌بین معاون امور جوانان هلال احمر بیان کرد:  طرح "ایران یاران جوان " با همکاری مجموعه علوم پزشکی انجام شده و اعضای داوطلب کانون‌های دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در طرح ملی واکسیناسیون کرونا مشارکت دارند.

اوبا بیان اینکه اجرای این طرح از ۲۵ مرداد ماه بر اساس دستورالعمل به صورت رسمی آغاز شده است، افزود: تاکنون ۲۷ نفر با هماهنگی مجموعه علوم پزشکی در مراکز تزریق واکسیناسیون کرونا حضور داشته و در بخش‌های مختلف از جمله تزریق واکسن و ثبت اطلاعات افراد در سیستم در این طرح مشارکت دارند.

پاک‌بین به حضور داوطلبان هلال‌احمر بیش از آغاز این طرح اشاره و گفت: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر همدان از قبل در اجرای طرح واکسیناسیون کمک کرده‌اند، اما با آغاز اجرای دستورالعمل این طرح، حضور نیرو‌های هلال احمر پررنگ‌تر می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان اجرای این طرح را بسیار مفید دانست و گفت: با اجرای این طرح شاهد بالا رفتن سرعت واکسیناسیون و در نهایت شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا خواهیم بود.

پاک‌بین یادآور شد: این طرح از ۲۵ مرداد ماه آغازشد ه و تا پایان واکسیناسیون عمومی ادامه دارد.
انتهای پیام/ج

نظر شما