شناسهٔ خبر: 489883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر تاکید کرد:

مسئله حجاب و عفاف نکته استراتژیک اسلام است

اسلام با کار کردن زن مخالف نیست اما با استفاده ابزاری از زن در جهت منافع اقتصادی، تبلیغ و فروش کالا و فعالیت هایی که شخصیت زنان را دچار خدشه کند مخالف است.

صاحب‌خبر -

امام جمعه شاهین شهر؛ دراولین همایش عفاف و حجاب بانوان شهرداری با بیان اینکه این اقدام شهرداری و ابتکار جدید، مثبت، قابل تقدیر و پسندیده است اظهار داشت: اسلام با کار کردن زن مخالف نیست اما با استفاده ابزاری از زن در جهت منافع اقتصادی، تبلیغ و فروش کالا و فعالیت‌هایی که شخصیت زنان را دچار خدشه کند مخالف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ملکیان، یکی از نکته‌های استراتژیک در اسلام را حجاب و عفاف اعلام کرد و بیان داشت: امروز دشمن بر روی این گلوگاه حساس توجه دارد. قرآن نگاه را تیری مسموم از تیرهای شیطان اعلام کرده است و امروز دشمن با رواج بی‌حجابی و بی‌عفتی در میان زنان و بی‌غیرتی در میان مردان سعی دارد از این راه به اسلام ضربه بزند.

نماینده ولی فقیه درشاهین شهر ادامه داد: در طول تاریخ از زمان زنده به گور کردن دختران و حتی زنانی که همسرانشان فوت می‌کردند تا امروز که به عنوان ابزاری در خدمت کسب نتیجه اقتصادی استعمارگران تبدیل شده است، به مقام و موقعیت زنان ظلم شده است.

نظر شما