شناسهٔ خبر: 48988160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در ماه محرم و صفر ۱۴۰۰؛

یک میلیون پرس غذای گرم توسط کمیته امداد خوزستان توزیع می‌شود

اهواز- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: پیش‌بینی می‌شود در ماه محرم و صفر امسال تعداد یک میلیون پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی طبخ و توزیع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حافظ منصوری سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی ۲۵۰ آشپزخانه کمیته امداد خمینی (ره) استان خوزستان برای طرح اطعام حسینی در ایام محرم و صفر خبر داد و بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که در طول ماه محرم و صفر امسال تعداد یک میلیون پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در آشپزخانه‌های این نهاد حمایتی و مراکز نیکوکاری پخت و توزیع شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در این ایام نیز تعداد ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح اطعام و احسان حسینی برای توزیع میان مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این استان تأمین و توزیع می‌شود.

وی با یادآوری اینکه در ایام محرم و صفر سال گذشته به همت خیران، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و مؤسسات خیریه بیش از ۷۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در طرح اطعام و احسان حسینی از طریق این کمیته جمع آوری کردند، نحوه مشارکت نیکوکاران را در طرح اطعام و احسان حسینی و آمادگی کمیته امداد برای جذب نذورات مردمی تشریح کرد و گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به این نهاد حمایتی واگذار کنند تا به نیازمندان واقعی برسد.

نظر شما