شناسهٔ خبر: 48975792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی: حمایت‌های آستان قدس رضوی قوت قلب کادر درمان است

استاندار خراسان رضوی با تقدیر از خدمات همه‌جانبه آستان قدس رضوی در مقابله با ویروس کرونا، گفت: حمایت‌های عملی و به‌موقع آستان قدس از دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا، موجب قوت قلب کادر درمانی شهر مشهد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، محمدصادق معتمدیان در حاشیه افتتاح رسمی مرکز خدمات درمانی سرپایی بیماران کرونایی در زائرسرای رضوی، اظهار کرد: با توجه به گستردگی شیوع بیماری کرونا از موج اول تا پنجم و فشار زیادی که کادر درمانی در حال تحمل آن هستند، مسلماً مقابله با این شرایط نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌های استانی و ملی است تا پشتوانه اجرایی برای مراکز درمانی باشد. 

استاندار خراسان رضوی افزود: خوشبختانه در این زمینه تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف ایجادشده است و مجموعه‌های گوناگون به‌ویژه آستان قدس رضوی، حمایت عملی خود را نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: ازجمله حمایت‌های آستان قدس رضوی ایجاد مرکز خدمات به بیماران کرونایی است که در زائرسرای رضوی فعال‌شده و طی بازدید امروز، شاهد ارائه انواع خدمات درمانی سرپایی و بستری موقت بودیم.

معتمدیان تأکید کرد: آستان قدس رضوی علاوه بر حمایت‌های بسیار شایسته‌ای که در سایر بخش‌ها از کادر درمان و بیماران کرونایی شهر مشهد داشته، به درخواست بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی برای ایجاد مرکز خدمات سرپایی بیماران هم ورود کرد و این مرکز را با روزانه حدود ۱۲ ساعت ارائه خدمات، فعال کرده است.

 وی بیان کرد: آستان قدس رضوی به شیوه‌های مختلف ازجمله ایجاد بخش ویژه در بیمارستان رضوی، اعطای کمک‌های مالی و نیز تأمین تجهیزات موردنیاز مراکز درمانی، حمایت‌های عملی و به‌موقع از دانشگاه علوم پزشکی داشته و قوت قلبی برای پرسنل خدوم مراکز درمانی و بیمارستانی شهر بوده که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این حرکت آستان قدس رضوی، الگویی بسیار خوبی است که جای تقدیر دارد و به‌طور خاص از تولیت آستان قدس رضوی که همواره حمایت‌کننده مجموعه‌های بهداشتی و درمانی شهر مشهد بوده‌اند، کمال قدرشناسی را داریم.

 انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

نظر شما