شناسهٔ خبر: 48968476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یورش کرونا به نوزادان وکهنسالان در فارس

سرپرست بیمارستان نمازی سن بستری مبتلایان کرونایی در این بیمارستان را درگروه سنی نوزادان و بیمار ۹۸ ساله اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

یورش کرونا به نوزادان وکهنسالان در فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،دکتر محمدصادق مسعودی بابیان اینکه امروزه بیشترین بیماران کرونایی استان در این بیمارستان بستری هستند گفت: برای رفع کمبود تخت‌های کرونایی در حال حاضر تعداد تخت‌های این بیمارستان به ۱۲۰۰ تخت افزایش‌یافته است.
وی حضور نیرو‌های طلبه جهادی در کنار کادر درمان را ستودنی اعلام کرد و اظهار داشت: این برای سومین مرتبه است که گروه‌های جهادی طلبه در کنار کادر درمان به بیماران کرونایی خدمات‌رسانی می‌کنند.
این جراح مغز اعصاب با اشاره به اینکه امروزه کادر درمان بیمارستان نمازی شیراز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز درمانی کشور بدون هیچ کم‌کاری در تمامی رشته‌های تخصصی به‌تمامی بیماران کشور خدمات فوق تخصصی ارائه می‌دهند گفت: به دلیل نیاز شرایط بحرانی استان برای ارائه خدمات به ۴۵۰ بیمار کرونایی تخت اضافه کرده‌ایم که تعداد تخت‌های بستری این بیمارستان به ۱۲۰۰ تخت افزایش‌یافته است.
دکتر مسعودی  سن بستری مبتلایان کرونایی در این بیمارستان را درگروه سنی نوزادان و بیمار ۹۸ ساله اعلام کرد و افزود: امیدواریم با واکسیناسیون سریع و به‌موقع جامعه هدف بتوانیم پیک پنجم را به‌عنوان آخرین پیک کرونایی یاد کنیم که این مهم نیازمند همراهی و همکاری شهروندان است که بدانند با رعایت فاصله اجتماعی می‌توانند بر آمار مبتلایان غلبه کنند.
وی ادامه داد در شرایط فعلی ۳۰۰ بیمار کرونایی بستری و ۱۲۰ نفر دیگر نیز روزانه با مراجعه به بخش کرونا با توجه به شرایط نوع بیماری آنان دارو دریافت و در خانه قرنطینه هستند.
مسعودی حضور گروه‌های جهادی طلبه را در کنار کادر درمان در استان به‌عنوان یک رویداد مهم فرهنگی پزشکی یادکرد و گفت:  گروه‌های جهادی «طلبه نصیر» در بخش‌های کرونایی فعالیت می‌کنند که حضورشان برای بیماران کادر درمان مایه دلگرمی است.

معاون نهاد نمایندگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بابیان اینکه گروه جهادی نصیر داوطلبانه مانند گذشته در هر بخش کرونایی به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنند گفت: امروزه تعداد زیادی از روحانیون برای خدمات‌رسانی در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های شیراز نام‌نویسی کرده‌اند تا در صورت نیاز بتوانند در هر زمینه فعالیت کنند.
حجت‌الاسلام محمد مهدوی اضافه کرد: هم‌اکنون اعضا داوطلبین گروه جهادی موسسه فرهنگی تبلیغی نصیر در قالب گروه‌های خدماتی همیاری و حمایتی در پیک پنجم کرونا با حضور در بیمارستان در ارائه خدمت به بیماران کرونایی با کادر درمان همکاری می‌کنند.
در پایان مسئولان دفاتر نهاد با تقدیم هدایا از پرسنل بخش‌های کرونایی بیمارستان نمازی تقدیر کردند.

یورش کرونا به نوزادان وکهنسالان در فارس یورش کرونا به نوزادان وکهنسالان در فارس یورش کرونا به نوزادان وکهنسالان در فارس یورش کرونا به نوزادان وکهنسالان در فارس یورش کرونا به نوزادان وکهنسالان در فارس
بیشتر بخوانید:

اعلام مراکز واکسیناسیون کرونا در شیراز ؛سه شنبه ۲۶ مرداد

اعمال جدی محدودیت‌های کرونایی در فارس

نظر شما