شناسهٔ خبر: 48960028 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برای سربلندی مردم ایران، همه توانمان را به کار می‌گیریم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای سربلندی و رفعت مردم ایران همه توانمان را به کار می‌بریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی عصر امروز در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) افزود: امروز جمع شده ایم تا به اراده درونی این ملت ارج دهیم.
وی گفت: این جلسه به دنبال تاکید ها، تدابیر و دستور‌های رهبر عظیم الشان انقلاب در سخنرانی اخیرشان و به منظور به کارگیری اراده و عزم ملی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، ارائه کمک‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه برگزار شده است.
فرمانده کل سپاه افزود: ما به این نتیجه رسیدیم که برای ارائه کمک‌های مومنانه در جامعه و مشکلات موجود دور هم جمع شویم و اراده و انگیزه خود را به هم پیوند بزنیم تا بتوانیم در یک موج، فشار‌های معیشتی ناشی از کرونا و غیر کرونا را در جامعه کاهش دهیم و در آلام و مشکلات مردم شریک باشیم.
سردار سلامی، رهبر حکیم انقلاب، اسلام عزیز و مردم عزتمندو صبور را سه عامل اساسی عبور کشور از مشکلات در چهار دهه اخیر توصیف کرد و گفت: وقتی که به مردمی در سایه اسلام عزیز و در کنار رهبری حکیم و معظم انقلاب می‌ایستند، زیباترین صحنه‌های تاریخی آفریده می‌شود.
وی افزود: می‌بینیم که در سرزمین‌های مختلف اگر دولت و کشوری بخواهد با تکیه بر بیگانگان بایستد پشتش خالی می‌شود و این اتکا مانند کف روی آب است.
فرمانده کل سپاه گفت: کسانی که می‌خواهند با زبان آمریکا با ملت ایران صحبت کنند بدانند که ملت ما عزتش را قربانی هیچ چیزی نخواهد کرد.
سردار سلامی افزود: انسان‌های وطن فروش و خائنی که به غرب لبخند می‌زنند و صدایشان پژواک صدای غرب و آمریکاست و مردم ما را به خاطر ایستادگی در برابر غرب و آمریکا به سخره می‌گیرند، بدانند که در کشور ما جایگاهی ندارند.
وی گفت: این افراد با کلمات بازی نکنند و بدانند که ملت آن‌ها را پس خواهند زد.

نظر شما