شناسهٔ خبر: 48959126 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس:

وزیران پیشنهادی ارشاد، صنعت، نفت و راه برنامه‌های خود را ارائه کردند

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس از حضور وزیران پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، نفت، راه و شهرسازی و تشریح برنامه های خود در جلسه امروز (دوشنبه) این کمیسیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، روح‌الله نجابت با تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اظهار داشت: وزیران پیشنهادی ارشاد، صنعت، معدن و تجارت، نفت، راه و شهرسازی امروز میهمان کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بودند. 

وی تاکید کرد: نکته اصلی در تعامل با وزیران پیشنهادی این است که آنها پیشنهادهای عملیاتی و قابل سنجش بدهند که ما  بتوانیم وظیفه نظارتی را دنبال کنیم.

نماینده مردم شیراز و ورزقان در مجلس شورای اسلامی درمورد سید رضا فاطمی‌ امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزیر پیشنهادی مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تاکید جدی بر مردمی کردن حوزه‌های تولید، حمایت از تولید، پشتیبانی تولید و مانع‌زدایی دارد و برنامه‌های وی در حمایت از صادرات محصولات داخلی و حمایت از تولید داخلی به نظر منطبق بود.

وی به حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و بیان کرد: این وزیر پیشنهادی هم تاکید جدی بر ارتباط با اقشار مختلفی که حوزه مسوولیت وزارت فرهنگ و ارشاد است، از جمله هنرمندان، خبرنگاران و اصحاب رسانه را دارد که از توانایی و سابقه کار وی به نظر می‌رسد می تواند این مهم را انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با یادآوری حضور جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نفت هم ۲ قول جدی داد، نخست رساندن صادرات نفت به میزان مطلوب و اینکه تا جایی که امکان دارد از خام‌فروشی ممانعت کند و برنامه‌های جدی در این حوزه دارد و اینکه پوشش گازرسانی را بیش از چیزی که درحال حاضر است حتی در نقاط دوردست دنبال کند.

نجابت با اشاره به حضور رستم قاسمی گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حسب ماموریت‌های جدی که وجود دارد و تاکیدی که در ساخت مسکن است قول جدی در حوزه ساخت مسکن داد.

نظر شما