شناسهٔ خبر: 48952641 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعزام ورزشکار و مربی دوومیدانی چهارمحال و بختیاری به رقابت‌های جهانی

پرتابگر چهارمحال و بختیاری به همراه مربی دوومیدانی چهارمحال و بختیاری و دیگر اعضای تیم ملی برای حضور در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان به کنیا اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، صادق صمیمی، پرتابگر چهارمحال و بختیاری به همراه داریوش صمیمی مربی دوومیدانی استان و دیگر اعضای تیم ملی برای حضور در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان به کنیا اعزام شدند.

داریوش صمیمی مربی تیم ملی دوومیدانی جوانان ایران با اشاره به حضور ۹ ورزشکار در جمع تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی کنیا گفت: صادق صمیمی ورزشکار استان در این مسابقات در ماده پرتاب دیسک به مصاف حریفان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید

او افزود: مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان از روز چهارشنبه ۲۷ مرداد در شهر نایروبی کشور کنیا آغاز می‌شود که بر اساس برنامه مسابقات، صادق صمیمی ۳۱ مرداد و یکم شهریور برای کسب نشان رقابت می‌کند.

صمیمی با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها ۱۷ ورزشکار در ماده پرتاب دیسک حضور دارند، اضافه کرد: پرتابگران کشور‌های لیتوانی و جامائیکا حریفان اصلی صمیمی در این مسابقات محسوب می‌شوند، اما با توجه به اینکه وی در رده‌بندی ورودی رقابت‌ها در جایگاه سوم قرار دارد، کسب نشان صادق صمیمی قطعی است.

او ادامه داد: محمدرضا رحمانی دیگر پرتابگر جوان کشور نیز در مسابقات جهانی کنیا همراه با صادق صمیمی به رقابت می‌پردازد که امید می‌رود این ۲ ورزشکار بتوانند علاوه بر کسب نشان، رکورد‌های کشور و آسیا را در این ماده ورزشی ارتقا دهند.

انتهای پیام/ف

نظر شما