شناسهٔ خبر: 48936315 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پویش «از حسین بخوانیم»/ هرشب یک کتاب با تخفیف 20درصدی

در پویش «از حسین بخوانیم» که به مدت دو ماه محرم و صفر فعالیت دارد هر شب یک کتاب معرفی می‌شود و با ۲۰ درصد تخفیف در سایت انتشارات جمکران در دسترس علاقمندان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پویش کتابخوانی «از حسین بخوانیم» به همت انتشارات جمکران با هدف ترویج کتابخوانی با موضوع شناخت شخصیت و زمانه امام حسین (ع) در حال برگزاری است.

شناخت قیام امام حسین (ع) و جوانب بی شمار علل، شیوه و بازتاب‌های واقعه عاشورا به راستی هدایت انسان به کمال و قرب الی الله است. بخشی از این هدایت حضور در روضه‌ها و پای منبر نشستن‌ها و زیر علم امام حسین (ع) اشک ریختن‌ها و سینه زدن‌هاست و بخش دیگری از آن، برای اینکه این شور با شعور همراه باشد کتاب است که یکی از بهترین ابزارهاست.

انتشارات جمکران تولید چندین کتاب با موضوع شخصیت و زمانه امام حسین (ع) را برای سنین کودک و نوجوان و بزرگسال اعم از داستان و رمان و کتاب‌های پژوهشی و عمومی در این موضوع به چاپ رسانده است و یا در دست چاپ دارد.

در پویش «از حسین بخوانیم» که به مدت دو ماه محرم و صفر فعالیت دارد هر شب یک کتاب معرفی می‌شود و با ۲۰ درصد تخفیف در سایت انتشارات جمکران در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما