شناسهٔ خبر: 48936176 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سخت‌ترین کار برای صنعت برق خاموشی است/ ورود صنایع بزرگ به احدات نیروگاه باعث رفع مشکلات صنعت برق می‌شود

مدیرعامل توانیر در نشست مدیران صنعت آب و برق با مهندس علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو، احداث نیروگاه توسط صنایع بزرگ را باعث رفع مشکلات حوزه تولید برق دانست و گفت: صنایع بزرگ به عنوان یکی از مهمترین بخش از مشترکان برق، نقش بزرگی مصرف دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از توانیر، محمدحسن متولی زاده با اشاره به این موضوع اظهار داشت: پرسنل صنعت برق تاکنون اثبات کرده اند که در بخش فنی مشکلی وجود ندارد و علاوه بر این بهترین سازندگان و پیمانکاران در بخش غیر دولتی مشغول به کار هستند.

وی مشکلات موجود را خارج از اختیارات صنعت برق عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: سخت ترین کار برای صنعت برق خاموشی است و از این رو همکاران ما با تمام وجود  اهمیت عدم اعمال خاموشی را حس می کنند و همواره برای رسیدن به این هدف تلاش می کنند و همانند همکارانی که در کرمان و در حال برقرسانی جان خود را از دست دادند، از تمام وجود مایه می گذارند.

متولی زاده با اظهار امیدواری برای حل مشکلات با حمایت وزیر پیشنهادی نیرو افزود: آنچه که می تواند منجر به نتیجه و رفع مشکل شود، مسئله اقتصاد برق است چرا که مجموعه صنعت برق تمام تلاش خود را برای تولید و انتقال برق به کار بسته اند و امیدواریم که با نگاه جدی و زیر بنایی دولت سیزدهم، اقدام موثری برای حل این مشکل  صورت گیرد.

مدیرعامل توانیر همچنین با اشاره به تاکید وزیر پیشنهادی نیرو به تولید برق توسط صنایع اضافه کرد: این موضوعی است که صنعت برق در سالیان متمادی به دنبال اجرایی شدن آن بوده است چون با احداث نیروگاه توسط صنایع بزرگ به عنوان مصرف کنندگان عمده انرژی ، بخش بزرگی از مشکلات حل خواهد شد.

مدیرعامل توانیر در عین حال از تمام پرسنل وزارت نیرو، صنعت برق، پیمانکاران و مشاورانی که با در راستای خدمت رسانی همکاری کرده اند تقدیر کرد و افزود: باید خود را برای یک دوره کار و تلاش سخت آماده کنیم .

نظر شما