شناسهٔ خبر: 48927527 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز بارش «ابر‌های پنبه‌ای» در کانون پرورش فکری

مجموعه‌ی شعر‌های کودکانه‌ی خانم مرضیه تاجری در کتاب «ابر‌های پنبه‌ای» به تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان منتشر و روانه‌ی بازار کتاب شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی کانون، ابر‌های پنبه‌ای شامل ۱۰ شعر از مرضیه تاجری است که برای گروه سنی بالای ۹سال (نونگاه) سروده شده و با تصویرگری تهمینه خواجوی در ۲۴ صفحه‌ی تمام‌رنگی به چاپ رسیده است.
 
شعر‌های این مجموعه با نام‌هایی، چون هشت‌پا، آقاپلیس، نیایش، مورچه‌خانم، مغازه‌ی بابا، همسایه‌ی ما، سفر، ابر‌های پنبه‌ای، خانه‌ی ما و تالاب، با زبان و کلماتی ساده در حال‌وهوایی سروده شده‌اند که می‌توانند معرف اتفاقات روزمره و محل زندگی یک کودک باشند، از محیط‌های شهری و محلی تا فضای سبز و جاده‌های اطراف.
 
شاعر در شعر «آقاپلیس» می‌سراید: دنبال ماشین عروس/ رفتیم با ماشین‌مان/ بابای من سبقت گرفت/ با سرعت از دایی‌جان/ وقتی که دید آقاپلیس/ آمد جلو اخطار داد/ اول مدارک را گرفت/ بعدش به او هشدار داد.
 
صفحه‌آرایی این کتاب را که در ۲۵۰۰ نسخه با نظارت هنری مانلی منوچهری و مدیریت هنری سمیرا فرجی عرضه شده، محمدعلی عدیلی بر عهده داشته است.
 
ابر‌های پنبه‌ای با قیمت ۱۴هزار تومان در تمامی فروشگاه‌های سراسری کانون و نیز سایت فروش محصولات به نشانی www.shop.kpf.ir در دسترس علاقه‌مندان است.
 

برچسب‌ها:

نظر شما