شناسهٔ خبر: 48922365 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

جهاد اسلامی:

آمادگی کامل مقاومت برای شکست طرحهای رژیم صهیونیستی و مقابله با تجاوزگری/ هرگز در برابر تروریسم صهیونیستی تسلیم نخواهیم شد

جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد گزارشهای رژیم صهیونیستی مبنی بر شکست نظامی آن در غزه بر توانمندی مقاومت برای شکست طرحهای دشمن تاکید می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، طارق سلمی سخنگوی رسانه ای جنبش جهاد اسلامی روز شنبه خاطر نشان کرد اعتراف گزارشهای رسانه ای رژیم صهیونیستی به شکست نظامی و امنیتی این رژیم در خلال نبرد شمشیر قدس بر موفقیت مقاومت و میزان آمادگی آن برای مقابله با تجاوزگری تاکید می کند.

 

وی خاطر نشان کرد گزارشهایی که در رسانه های رژیم صهیونیستی فاش شد، دلیلی بر عجز و ناتوانی ارتش این رژیم و محکومیت جنایاتی است که این رژیم علیه غیرنظامیان بیگناه مرتکب شد.

 

سلمی اظهار داشت نتایجی که نبرد شمشیر قدس محقق کرد و مقاومت با قدرت عملکرد و برنامه ریزی و حمایت توده های مردمی محقق کرد،عنوان افتخار و عزت مندی باقی خواهد ماند.

 

وی با بیان اینکه، مردم، مقاومت را در آغوش خود قرارداده و این حمایتهای مردمی پشتوانه بزرگ مقاومت است، تاکید کرد و گفت مقاومت با عزم راسخی به فعالیت خود و تلاش مستمر برای تقویت توانمندی خود برای حمایت از ملت و سرزمین و مقدسات آنها و مقابله با هرگونه تجاوزی در آینده ادامه خواهد داد.

 

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت تروریسم اشغالگران و تجاوزات آنها که در محاصره نوار غزه و جلوگیری از باسازی آن نمایان است، در چارچوب تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست امنیتی و نظامی آن در نبرد شمشیر قدس و شکست در باج خواهی و فشار بر ملت و پشتوانه مردمی مقاومت است و ما هرگز در برابر این تروریسم نه تنها تسلیم نخواهیم شد بلکه با آن مقابله خواهیم کرد.

 

خاطر نشان می شود سایت عبری وااللا در گزارشی به شکست نظامی و امنیتی ارتش این رژیم در جنگ یازده روز نوار غزه و ناکامی در برابر رزمندگان مقاومت اعتراف کرد.

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما