شناسهٔ خبر: 48911365 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جزئیات جلسه هم‌اندیشی شورای ششمی ها/ علیرضا نادعلی داوطلب سخنگوی شورای شهر شد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر گفت: علیرضا نادعلی داوطلبی خود را به عنوان سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره جلسه هم‌اندیشی شورای ششم شهر تهران اظهار داشت: این جلسه صبح امروز برگزار شد و مباحث مختلفی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

وی افزود: معرفی برخی از اعضای شورای شهر به شورای استان تهران، شمیرانات و شهرری از جمله این موضوعات بود که داوطلبان از میان اعضای شورا اعلام آمادگی کردند.همچنین یک نفر به عنوان نماینده شورا در فرمانداری در کمیسیون تطبیق مصوبات شورا و 10 نفر نیز از شورا جهت حضور در شعبه کمیسیون ماده 100 نیز باید انتخاب شوند که داوطلبان اعلام آمادگی کردند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین انتخاب سخنگوی شورای شهر تهران در جلسه هم‌اندیشی امروز مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که مهدی اقراریان داوطلب نشد و علیرضا نادعلی داوطلبی خود را به عنوان سخنگوی شورای شهر اعلام کرد که این موضوع در صحن علنی فردا مورد بررسی قرار می‌گیرد و اعضای شورا نظرشان را در قالب رأی اعلام می‌کنند.

امانی خاطرنشان کرد:‌همچنین پیشنهاد تشکیل کمیسیون هوشمندی، نوآوری و شفافیت امروز مورد بحث قرار گرفت که قرار شد اعضای شورا در این زمینه مطالعاتی داشته باشند تا ان‌شاءالله با اتفاق آراء این موضوع به تصویب برسد.

وی گفت: من نیز به عنوان یکی از اعضای شورا راه‌اندازی این کمیسیون جدید را بسیار حائز اهمیت می‌دانم چرا که در بسیاری از کلانشهرها این مسأله تشکیل شده و به نظرم برای شفافیت و مبارزه با فساد توجه به بستر هوشمندسازی حائز اهمیت است. 

انتهای پیام/ 

 

نظر شما