شناسهٔ خبر: 48890783 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌و‌گو|

فردا؛ حضور وزرای پیشنهادی «نفت و نیرو» در کمیسیون انرژی/ کمیسیون‌ها گزارشی از کارنامه وزرای پیشنهادی تهیه می‌کنند

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده فردا آقای محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو و آقای اوجی وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون انرژی حضور خواهد یافت.

صاحب‌خبر -
فریدون حسنوند در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی نیرو و نفت در این کمیسیون، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده ۱۰ صبح فردا (شنبه) آقای محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو در کمیسیون حضور پیدا می‌کند و برنامه‌های خود را برای این وزارتخانه برای نمایندگان تشریح می‌کند.

وی با اعلام اینکه ساعت ۲ بعداز ظهر فردا نیز آقای اوجی وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون حضور خواهد یافت و برنامه‌های خود را برای نمایندگان تشریح خواهد کرد، ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است تا سایر وزرا نیز به کمیسیون آمده و برنامه‌های خود را برای اعضای کمیسیون تشریح کنند.

نماینده اندیمشک در مجلس با بیان اینکه مجلس احتمالاً فردا تا ساعت ۱۰ جلسه علنی داشته باشد، عنوان کرد: پس از آن وزرای پیشنهادی در مجلس حضور خواهند یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ و برنامه‌های خود را تشریح می‌کنند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اعلام اینکه پس از مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس آغاز خواهد شد، اظهار داشت: پس از جمع بندی برنامه وزرا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، هر کمیسیون درباره وزرای مربوط به آن کمیسیون گزارشی را تدوین و در صحن علنی پارلمان قرائت خواهد شد.

حسنوند تصریح کرد: آقایان محرابیان و اوجی برنامه‌های خود را برای تصدی وزارت خانه‌های نیرو و نفت به کمیسیون انرژی ارائه داده‌اند که در حال بررسی آن هستیم و فردا نیز برای رفع ابهامات و پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما