شناسهٔ خبر: 48882636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه اندازی اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بردسکن

رئیس مرکز بهداشت بردسکن اعلام کرد:اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در نمازخانه آموزشگاه شهید اسلامی مقدم راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکزبهداشت بردسکن در مراسم افتتاحیه این مرکز گفت: با گذشت زمان راه اندازی اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بردسکن واضافه شدن گروه های سنی هدف واکسیناسیون مرکز شهید مطهری دیگر پاسخگوی مراجعه کنندگان نبود و به همین خاطر  با هدف تسریع بخشیدن به روند واکسیناسیون این مرکز نیز راه اندازی شد.

حسین امامیان افزود: گروه هدف ما که سنین بالای18سال را تشکیل می دهد،طبق آمار بیش از 55هزار نفر هستند و تا کنون از این تعداد 15هزار نفردوز اول و 3هزار و 200نفر نیز دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی بابیان اینکه هم اکنون گروه سنی متولدین1355 به بالا، مشاغل پرخطر، خدماتی، ادارات و بانک ها درحال واکسینه شدن هستند ادامه داد: روندواکسیناسیون در شهرستان بسیار عالی پیش رفته تاجایی که  شهرستان  ازاین لحاظ مقام  اول را در استان  به خود اختصاص داده است.

امامیان اظهار داشت: اگر دانشگاه علوم پزشکی واکسن مورد نیاز ما را به موقع تحویل دهد،می توانیم از برنامه زمانبدی شده نیز فراتر عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 10مرکز خدمات جامع سلامت و  36خانه بهداشت در سطح شهرستان مشغول انجام خدمات هستند.

نظر شما