شناسهٔ خبر: 48878144 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

ایران

مظاهری در استقلال می‌ماند/ خداحافظی ارسلان مطهری از هواداران استقلال

رشید مظاهری، دروازه بان استقلال ظاهرا بعداز مذاکره با باشگاه در این تیم ماندنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مدیران استقلال با رشید مظاهری صحبت‌های لازم را در این چند روز انجام دادند و به نظر می‌رسد، دروازه‌بان آبی‌پوشان پایتخت در استقلال ماندنی است.

 تیم فوتبال استقلال با شروع روزهای نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر، کار خود را برای جذب بازیکن و تمدید قراردادها آغاز کرده است. همان‌طور که مدیران استقلال طی این چند روز اظهار کردند، در حال حاضر طبق لیستی که

مجیدی به باشگاه ارائه داده است،‌ نقل و انتقالات باشگاه استقلال در حال پیگیری و انجام مذاکرات با بازیکنان است.

یکی از مسائلی که این روزها برای مجیدی و هواداران استقلال بسیار مهم بوده است، تمدید با بازیکنان کلیدی استقلال و ماندن آن‌ها در جمع آبی‌پوشان پایتخت است. رشید مظاهری نیز یکی از آن بازیکنانی است که در استقلال عملکرد بسیار تاثیرگذاری داشته است و با کلین‌شیت‌های خود در فصل گذشته توانسته بود امتیازات قابل توجهی برای استقلال بیاورد. این روزها گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جدایی او از جمع استقلال شنیده می‌شود و حتی درباره مقصدهای آینده او نیز گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده است.

بر اساس اطلاعاتی که یک مقام آگاه در باشگاه استقلال در اختیار ایسنا قرار داده، در ۲ روز گذشته، از طرف باشگاه استقلال با رشید مظاهری مذاکرات و صحبت‌های قابل توجهی صورت گرفته است و طبق این مذاکرات رشید مظاهری با توجه به این که یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، در جمع آبی‌پوشان ماندنی خواهد بود.

***

خداحافظی ارسلان مطهری از هواداران استقلال

ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال استقلال که قراردادش با این تیم اتمام یافته، به نظر برای ادامه حضورش در استقلال و تمدید قرارداد به توافقی دست نیافته و به همین منظور از هواداران استقلال خداحافظی کرده است. پست منتشر شده توسط ارسلان مطهری یک ویدیو و متن به شرح زیر است:

امیدوارم اِسمِ خوبی به جای مونده باشه از من به عنوان یه سرباز،برای شُمایی که بهترین هوادارایِ دنیا و مالکِ تیمِ استقلال هستید….

دوسِتون دارم تا اَبَد!!!

رشید مظاهری,حضور رشید مظاهری در استقلال

***

ابوالفضل جلالی از استقلال دور شد 

ابوالفضل جلالی، مدافع چپ فصل گذشته سایپا یکی از بازیکنان مد نظر استقلال در نقل و انتقالات است و صحبت‌هایی از مذاکره میان طرفین مطرح شده است. 

با این وجود جلالی در صفحه شخصی خودش متنی نوشته که اشاره به فاصله ۱۰۰۰ کیلومتری دارد و این موضوع برخلاف اخبار پیوستنش به استقلال است.

***

مذاکرات استقلال با مدافع گل گهر سیرجان

آرمین سهرابیان، مدافع تیم گل گهر سیرجان در لیست خرید فرهاد مجیدی حضور دارد و از این رو مذاکرات برای جذب این بازیکن آغاز شده است.

مدیربرنامه‌های سهرابیان برای مذاکره با مدیرعامل استقلال و شرایط آغاز همکاری امروز در محل باشگاه استقلال حضور پیدا کرد.

روز گذشته فرهاد مجیدی تایید کرد با چند بازیکن برای پیوستن به استقلال به توافق دست یافته و پس از مذاکرات با باشگاه به این تیم ملحق می‌شوند.

نظر شما