شناسهٔ خبر: 48872451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضاء:

ادارات، حل مشکلات کشاورزان را شتاب دهند

نماینده سپیدان و بیضاء در مجلس گفت: زمانی که ادارات مشکلات کشاورزان را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنند و پاسخگوی بهره برداران باشند مردم هم با خیالی آسوده و وقت بیشتر به تولید محصولات کشاورزی و دامداری می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن علیزاده چهارشنبه در حاشیه بازدید از جهاد کشاورزی شهرستان بیضاء بر لزوم فراهم بودن زیر ساخت‌های مهم این مجموعه جهت سهولت کشاورزان و بهره برداران این منطقه تاکید کرد و افزود: شهرستان بیضاء به دلیل پتانسیل‌های بالای کشاورزی و با داشتن زیر بخش‌های چهارگانه زراعت، دامپروری، شیلات و مرتع یکی از مهمترین بخش‌های کشاورزی استان محسوب می‌شود.

او اضافه کرد: شتاب بخشی درانجام امور بهره برداران و کشاورزان باعث آبادانی و رونق اقتصادی می‌شود بیان داشت: رسیدگی به مشکلات مردم و انجام امور مردم در سریع‌ترین زمان ممکن باعث می‌شود تا مراجعات مردم در شرایط کرونایی به ادارات کاهش یابد و در نهایت موجب رونق در تمام بخش‌ها خواهد شد.

عیلزاده افزود: زمانی که ادارات مشکلات کشاورزان را در سریع ترین زمان ممکن حل کنند و پاسخگوی بهره برداران باشند مردم هم با خیالی آسوده و وقت بیشتر به تولید محصولات کشاورزی و دامداری می پردازند.

شهرستان بیضاء در شمال غرب شیراز واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما