شناسهٔ خبر: 48871613 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صحنه عجیب گرفتار شدن چند شهروند در آسانسور پر از آب!

وقوع سیل شدید موجب شد تا چند شهروند آمریکایی به شکلی عجیب در داخل یک آسانسور گرفتار شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه گرفتار شدن سه شهروند آمریکایی در آسانسور مملو از آب را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که ایالت نبراسکای آمریکا رخ داد جاری شدن سیل و ورود آب به داخل آسانسور موجب گرفتار شدن سه نفر شد. در ویدئوی منتشر شده شرایط نامناسب این سه نفر را که به شکلی وحشتناک در آسانسور گرفتار شده اند نشان می‌دهد. این سه نفر که یکی از آن‌ها زن بود تلاش کردند تا با بالا نگه داشتن سرشان از آب مانع خفگی خود شوند.

در تصویر منتشر شده در حالی که آب چیزی نمانده تا گردن این سه نفر را بپوشاند دیده می‌شود. این حادثه در ساعت ۱۰ شنبه شب و در منطقه اوما‌ها رخ داد. تونی لو به همراه دو نفر دیگر در آسانسور بودند که پس از رسیدن به پارکینگ ناگهان آب به داخل آسانسور سرازیر شد و بالا آمد. لوو در این باره به KVET گفت: «پس از رسیدن ما به پارکینگ آب از راه هواکش وارد آسانسور شد و بالا آمد. این اتفاق برای من تبدیل به کابوس شد، چون هر لحظه آب بیشتر می‌شد و ما خودمان را در معرض غرق شدن می‌دیدیم.»

بیشتر بخوانید

با این حال لوو و افراد گرفتار شده در آسانسور با کمک تلفن همراه توانستند با ۹۱۱ تماس بگیرند و درخواست کمک کنند. او و دوستش با بازکردن درب آسانسور به همراه نفر سوم پیش از رسیدن گروه نجات و امداد از آن خارج شدند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی در اتفاق مشابه دیگری چهار نفر دیگر در آسانسور گرفتار شده بودند.

<div id="video-display-embed-code_14486520"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7851090/14486520?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما