شناسهٔ خبر: 48862508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ساعات فعالیت مراکز انتقال خون قزوین در روزهای تاسوعا و عاشورا اعلام شد

مدیرکل انتقال خون استان قزوین ساعات فعالیت مراکز ثابت و سیار انتقال خون استان در روزهای تاسوعا و عاشوا را اعلام کرده و از هم استانی‌ها را به شرکت در امر اهدای خون دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم مدرسی با اشاره به ساعات فعالیت انتقال خون استان در ایام محرم و صفر گفت: هم وطنان قزوینی می‌توانند در همه روز‌های محرم و صفر به جز ایام تعطیل از ساعت ۸ تا ۲۰ به اداره انتقال خون در قزوین مراجعه کنند.

 مدیرکل انتقال خون استان قزوین ادامه داد: شهروندان تاکستانی نیز  برای اهدای خون می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۳ به مرکز ثابت خونگیری این شهرستان مراجعه کنند.

وی با اعلام ساعات پذیرش مراکز اهدای خون قزوین و تاکستان در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی بیان کرد: مراکز انتقال خون قزوین و تاکستان در روز سه شنبه مصادف با شب تاسوعا از ساعت ۸ تا ۲۳، روز چهار شنبه مصادف با روز تاسوعا از ساعت ۸ تا ۲۴ و روز پنجشنبه مصادف با روز عاشورا از ساعت ۸ تا ۱۹ و روز جمعه از ساعت ۹ تا ۲۳ فعال و آماده خونگیری از داوطلبان هستند.

این مسئول افزود: همچنین اهدا کنندگان خون در تاکستان در روز چهارشنبه مصادف با روز تاسوعا از ساعت ۸ تا ۱۸ و روز پنجشنبه مصادف با روز عاشورا از ساعت ۸ تا ۱۷ می‌توانند به مرکز تاکستان مراجعه کنند.

وی گفت: ساعات پذیرش سامانه سیار در شهرستان بوئین زهرا نیز در روز سه شنبه مصادف با شب تاسوعا از ساعت ۱۸ تا ۲۲ است.

نظر شما