شناسهٔ خبر: 48860341 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۵۳۶ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

در شبانه روز گذشته، متاسفانه ۵۳۶ بیمار کرونایی جان باختند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۷ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۷۹۷ دُز رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (چهارشنبه، ۲۰ مرداد) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴۲ هزار و ۵۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۸۶۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۲۱۷ نفر رسید. متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۵۳۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۵ هزار و ۶۴۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون سه میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۶ هزار و ۹۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

 همچنین تا کنون ۲۶ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۸۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۱۳ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۳۱۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و سه میلیون و ۴۰۱ هزار و ۴۸۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند. براین اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۷ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۷۹۷ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما