شناسهٔ خبر: 48849698 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

چرا مددی سکوت کرده است؟

اختلافات درون تیمی مهم‌ترین آفاتی است که استقلال را خلع سلاح کرده و این تیم نمی‌تواند تصمیم درستی برای آینده‌اش بگیرد.

صاحب‌خبر -

ایران ورزشی: اختلافات درون تیمی مهم‌ترین آفاتی است که استقلال را خلع سلاح کرده و این تیم نمی‌تواند تصمیم درستی برای آینده‌اش بگیرد. حتی از درون سکوت این تیم هم صدای فریادی شنیده می‌شود که گوش لیگ را کر می‌کند. درست است که لیگ و جام‌حذفی تمام شده اما این تیم در بازی‌های آسیایی باید حضور پیدا کند و طبیعتاً جو نا‌آرام استقلال و شرایط پیش آمده نمی‌تواند اتفاق خوبی برای آبی‌ها باشد.

مهم‌ترین معضل این روزهای استقلال تمدید نکردن قرارداد بازیکنان است و نکته اینجا است که تاکنون احمد مددی در این خصوص سکوت کرده و هیچ حرفی در مورد تمدید قراردادها نمی‌زند و همین مسأله باعث شده تا شمارش معکوس برای استقلال آغاز شود. از هفته‌ها قبل یکی از دغدغه‌های اصلی فرهاد مجیدی و هواداران استقلال پایان قرارداد 8 ستاره این تیم در پایان فصل بوده است.

حسینی، یزدانی، ریگی، اسماعیلی، رضاوند، شجاعیان، مطهری و نادری 8 بازیکنی هستند که قراردادشان با استقلال به پایان رسیده است. به این جمع باید شیخ دیاباته را نیز اضافه کنیم اما ظاهراً مدیریت باشگاه و حتی کادرفنی تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکنان ندارند. از طرف دیگر انتظار می‌رفت مسئولان باشگاه استقلال از مدت‌ها قبل بحث تمدید قرارداد با این بازیکنان را شروع کنند. مجیدی نیز بارها در مصاحبه‌هایش از مدیریت باشگاه خواست هرچه سریع‌تر قراردادها تمدید شود اما نکته عجیب این است که حتی با پایان فصل هم اقدامی در این خصوص انجام نشده است. از بین بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، محمد نادری بعد از فینال حذفی خداحافظی کرد اما سایر بازیکنان وضعیت‌شان روشن نیست.

گفته می‌شود از بین نفرات مطروحه برخی بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی نیستند و ممکن است او خواهان تمدید قراردادشان نشود اما باشگاه با سایر نفرات هم هیچ مذاکره‌ای انجام نداده تا در فاصله 7 روز تا شروع تمرینات آبی‌ها برای فصل جدید بلاتکلیفی در اردوگاه آبی موج بزند. این در شرایطی است که گفته می‌شود برخی بازیکنان مثل مهدی قایدی و رشید مظاهری نیز خواهان جدایی هستند و حال باید دید مدیریت باشگاه استقلال در روزهایی که باشگاه رقیب (پرسپولیس) عملاً وارد نقل و انتقالات شده و بازیکن جذب کرده، چه اقدام نقل و انتقالاتی انجام خواهد داد!

برچسب‌ها:

نظر شما