شناسهٔ خبر: 48849505 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کرونا در جهان/ ابتلای بیش از ۱۰۱۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۱۰۱ هزار و ۲۵۴ نفر در کشور آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۶۵۷ نفر جان خود را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۰۴ میلیون و ۷۷۶ هزار و ۸۱۰ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۳۲۶ هزار و ۸۷۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۸۳ میلیون و ۹۰۱ هزار و ۳۶۶ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۰۱ هزار و ۲۵۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۶ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۲۱۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۳۴ هزار و ۶۶۲ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۶ هزار و ۳۱۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۲ میلیون و ۳۳ هزار و ۳۳۳ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۲۹ هزار و ۱۸۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۵ هزار و ۲۴۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۰ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۳۸۸ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۶۴ هزار و ۸۹۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

کشور‌های روسیه، فرانسه، انگلیس، ترکیه و آرژانتین نیز به ترتیب با ۶ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۲۸۸، ۶ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۵۰۹، ۶ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۵۴۰، ۵ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۸۶۸ و ۵ میلیون و ۴۱ هزار و ۴۸۷ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های کلمبیا با ۴ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۹۵۵ مبتلا و اسپانیا نیز با ۴ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۴۵۰ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۳۱ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۶۲۴، ۲۹ میلیون و ۹۶۶ هزار و ۳۲۱ و ۱۹ میلیون و ۲۲ هزار و ۷۲۴ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , آمریکا ,

نظر شما