شناسهٔ خبر: 48847685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فراخوان سوگواره‌ی قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید»

فراخوان پنجمین سوگواره‌ی قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید» در خوزستان منتشر شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ مرکز خوزستان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت:  این رویداد فرهنگی در محور‌های موضوعی «کودکان و کربلا، قصه‌های اربعین، عاشورا و قیام امام حسین و یاران با وفایش»، ویژه‌ی رده‌ی سنیِ نونگاه (بالای ۱۲ سال)، نوجوان (بالای ۱۵ سال)، اعضای ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال) و همچنین مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون، برگزار می‌شود. فراخوان سوگواره‌ی قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید»
وحید کیانی افزود : متقاضیان واجد شرایط می‌توانند قصه‌های خود را با یکی از شیوه‌های قصه‌گویی کلاسیک، مدرن و نوآورانه، سنتی و آیینی، نقالی، پرده‌خوانی و شمایل‌گردانی به‌صورت تک نفره در قالب یک فیلم و بر مبنای محور‌های موضوعی اعلام شده این مهرواره، با کیفیت مناسب و با درج شناسنامه (نام قصه‌گو، نام قصه، گروه سنی مخاطب، شماره تماس، نشانی محل سکونت) در سایت khz.kpf.ir  بارگذاری کنند.

وی ادامه داد :هر شرکت کننده مجاز به ارسال یک فیلم قصه‌گویی ۸ الی ۱۵ دقیقه‌ای خواهد بود که مخاطبان آن کودکان و نوجوانان باشند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان بیان کرد :  آخرین مهلت پذیرش آثار جهت شرکت در این مهرواره، ۵ مهرماه ۱۴۰۰، مصادف با اربعین حسینی اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی ۰۶۱۳۳۳۳۷۶۳۴ تماس حاصل فرمایند.

بیشتر بخوانید : مهرواره عکاسی «محرم در قاب نگاه تو» در خوزستان

کیانی گفت : بنا بر اعلام دبیرخانه پنجمین سوگواره قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید»، آثار منتخب این رویداد فرهنگی در آبان ۱۴۰۰، مصادف با هفته‌ی وحدت، معرفی شده و از برگزیدگان این مهرواره در بخش‌های دختران و پسران و مربیان تجلیل خواهد شد.

نظر شما