شناسهٔ خبر: 48826815 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس؛ آبی‌ پوشان به دنبال یک مدافع چپ جدید

با توجه به اینکه میلیچ مدافع چپی که فصل را با آبی پوشان آغاز کرد در میانه راه از این تیم جدا شد، جدایی محمد نادری عملاً جناح چپ استقلال را خالی کرده و آنها ناچارند جذب یک مدافع چپ را در اولویت‌های خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

گروه ورزشی جی پلاس ،  آخرین اخبار امروز سه شنبه 19 مرداد 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید:

اخبار باشگاه استقلال

 آبی‌ها به دنبال یک مدافع چپ جدید

پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی کشور مقابل فولاد، این تیم عملاً وارد پروسه نقل و انتقالات شد تا مجیدی به همراه مدیریت باشگاه، این تیم را به منظور حضور مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و حضور در بیست و یکمین دوره لیگ برتر آماده نماید.

محمد نادری مدافعی که عملکردی خوب در فصل گذشته برای آبی‌ها داشت، پس از بازی به صورت تلویحی جدایی‌اش از جمع آبی پوشان را اعلام کرد و پس از آن مشخص شد این بازیکن تصمیم خود را گرفته و به احتمال فراوان فصل آینده با استقلال نخواهد بود. به خصوص که قرارداد وی نیز به پایان رسیده و می‌تواند شخصاً برای آینده فوتبالی‌اش تصمیم بگیرد.

با توجه به اینکه میلیچ دیگر مدافع چپی که فصل را با آبی پوشان آغاز کرد در میانه راه از این تیم جدا شد، جدایی نادری عملاً جناح چپ استقلال را خالی کرده و آنها ناچارند جذب یک مدافع چپ را در اولویت‌های خود قرار دهند.

متین کریم زاده بازیکن جوانی است که او نیز در این پست حضور دارد، اما قطعاً کریم زاده به تنهایی نخواهد توانست برای یک فصل بار تیمی بزرگی مثل استقلال را در این پست بردارد و لذا آبی‌ها ناچارند جذب یک مدافع چپ تخصصی را در اولویت‌های نقل و انتقالاتی خود قرار دهند.

حکم کمیته وضعیت به سود باشگاه استقلال

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌های مورد شکایت، به شرح زیر اعلام کرد:

با توجه به شکایت هاشم خدادادی از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 540 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 33 میلیون و 572 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت باشگاه استقلال از باشگاه قشقایی شیراز در خصوص حق آموزش حسین حیدری، این باشگاه به پرداخت مبلغ 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون و 350 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با توجه به شکایت فرشاد فلاحت زاده از باشگاه گل ریحان البرز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 15 میلیون و 260 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را به میزان یک میلیارد ریال مردود اعلام کرد.

در پرونده شکایت عباس چمنیان از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 31 میلیون و 610 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را به مبلغ 4 میلیارد و 768 میلیون و 390 هزار ریال رد کرد.

در پی شکایت محمود صالحایت از باشگاه گل گهر سیرجان، کمیته وضعیت دعوای خواهان را به دلیل عدم ثبت قرارداد واسطه گری مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

گل گهر به دنبال جذب مهاجم مد نظر استقلال 

 امین قاسمی نژاد مهاجمی است که مدتهاست از او به عنوان گزینه استقلال یاد می‌شود، در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته تا یک قدیمی آبی پوش شدن هم پیش رفت که بنا به دلایلی این انتقال انجام نشد. اما همواره از وی به عنوان مهاجم مورد علاقه مجیدی و مد نظر استقلال یاد می‌شود و استقلالی‌ها انتظار دارند برای لیگ بیست و یکم با پیراهن این تیم به میدان برود.

در این مورد گفته می شود این مهاجم مد نظر تیم گل گهر هم قرار گرفته و پیشنهاد تیم سیرجانی به مهاجم باتجربه پدیده آنقدر وسوسه‌انگیز است که این بازیکن را در دو راهی تهران - سیرجان قرار دهد.

قاسمی نژاد بازیکن آزاد است و برای انتخاب باشگاه بعدی‌اش مشکلی نداشته و شخصاً می‌تواند در این مورد تصمیم‌گیری نماید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

پیشنهاد سرمربیگری مطهری به یحیی رسید

حمید مطهری با حضور در کادر فنی پرسپولیس به عنوان دستیار اول یحیی گل محمدی در این تیم شناخته می‌شد. این تیم توانست پنجمین قهرمانی متوالی خود را در دومین سال حضور کادر فنی فعلی کسب کند.

مطهری که در نیم فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر با پیشنهاد تیم‌های نساجی مازندران و سایپا تهران روبرو شده بود ماندن در پرسپولیس را ترجیح داد تا زیر نظر گل محمدی فعالیت کند.

با این حال مطهری با پایان مسابقات فوتبال باشگاهی کشور مجددا با پیشنهاد دو تیم لیگ برتری روبرو شده است. یحیی گل محمدی نیز در جریان این موضوع قرار گرفته است اما مخالفت اولیه خود را با این جدایی اعلام کرده است.

مطهری قصد دارد پس از بازگشت یحیی از تعطیلات نشستی را با وی برگزار کرده تا ضمن بررسی پیشنهادات خود درباره فصل آینده مربیگری اش تصمیم گیری کند.

 

نظر شما