شناسهٔ خبر: 48822853 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تجدید بیعت رزمندگان مقاومت با دبیرکل حزب‌الله

رزمندگان مقاومت لبنان با انتشار پیامی خطاب به دبیرکل حزب‌الله با او در ایستادگی برای دفاع از کشورشان و مبارزه با دشمن صهیونیستی تجدید بیعت کردند. رزمندگان مقاومت لبنان با انتشار پیامی خطاب به دبیرکل حزب‌الله با او در ایستادگی برای دفاع از کشورشان و مبارزه با دشمن صهیونیستی تجدید بیعت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با انتشار پیامی خطاب به سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله با او در دفاع از میهن و مبارزه با دشمن صهیونیستی تجدید بیعت کردند.

در ابتدای نامه، رزمندگان مقاومت ضمن تمجید شخصیت والای دبیر کل حزب‌الله خطاب به او می‌گویند: شما سید ما، سرزمین ما، خانه ما، افتخار ما، عزت ما و همه چیزهایی هستید که ما به آن مفتخریم و از بوسیدن دست شما تبرک می‌جوییم. شما حال و آینده و آرزو همیشگی ما هستید.

رزمندگان مقاومت در خصوص پاسخ اخیر حزب‌الله به تجاوز رژیم صهیونیستی گفت: شما دستور دادید و ما لبیک گفتیم و در زمانی که شما تعیین کردید اسرائیل را راکت‌باران کردیم و به لطف اشراف شما و دعای شریف‌ترین مردم این عملیات موفقیت‌آمیز بود به نحوی که دشمن و گنبد آهنین آن را گیج کرد؛ زیرا نقطه‌ای از خاکمان را برای حمله برگزیده بودیم که دشمن فکرش را نمی‌کرد.

در ادامه این نامه نسبت به اتفاق همان روز پاسخ حزب‌الله به رژیم صهیونیستی ابراز تأسف شده است که عناصری در شهرک شویا در جنوب لبنان با رزمندگان مقاومت برخورد کردند و رسانه‌های بیگانه هم با جوسازی در خصوص این قضیه سعی داشتند آن را مخالفت اهالی جنوب با پاسخ حزب‌الله قلمداد کنند.

در این نامه آمده است: آن افراد احمق‌هایی بودند که نماینده کسی جز خودشان نیستند. آنها هویت و طایفه‌ای ندارند در حالی که عموم اهالی جنوب لبنان از روستاهای العرقوب و حاصبیا که با خون شهدای مقاومت آزاد شده است، همیشه شرکای ما در مقاومت بوده‌اند و خواهند بود.

در ادامه نامه آمده است: از آنجایی که ما اهل صبر و بصیرتیم، چیزی که خودتان همیشه از ما خواسته‌اید و از آنجا که لوله تفنگ‌های ما همواره به سمت سینه دشمن اسرائیلی نشانه رفته است، در برابر چنین رفتارهایی اوج خویشتنداری خود را حفظ می‌کنیم و از خیانت آنها می‌گذریم.

رزمندگان مقاومت خطاب به سید نصرالله تأکید کردند: ای سید ما، قسم می‌خوریم که خشم را در سینه خود نگاه می‌داریم و آن را همانطور که شما توصیه کرده‌اید، می‌گذاریم بماند تا بتوانیم آن را بسان آتشفشانی بر سر دشمنان سرزمین و ملتمان منفجر کنیم.

در پایان این نامه آمده است: در حالی که در آستانه ماه محرم هستیم مانند اصحاب الحسین(ع) به شما می‌گوییم: اگر کشته شویم سپس قطعه قطعه شویم سپس سوزانده شویم سپس در هوا پراکنده شویم و هزاران بار با ما این رفتار شود تو را رها نمی‌کنیم ای فرزند رسول خدا.

انتهای پیام

نظر شما