شناسهٔ خبر: 48820928 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

باید خویشتنداری می‌کردم

سرمربی محروم شده تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به خاطر صحبت‌هایش عذرخواهی کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ امیر قلعه نویی در واکنش به محرومیت سه ماهه اش بعد از بکار بردن صحبت‌هایی عجیبش در پایان بازی با استقلال، با انتشار متنی در صفحه شخصی اش در فضای مجازی نوشت: پس از سه دهه مربیگری هنوز برایم بعضی از مسائل تازه است و اعتقاد دارم یک مربی متعهد به باشگاه، مردم و هواداران با بعضی از اتفاقات کنار نمی‌آید.
وی در ادامه گفت: در این سال‌ها بار‌ها و بار‌ها به این نقطه رسیده بودم، اما کمی درنگ یا برخی مسایل باعث شده بود طور دیگری گلایه کنم، اما حقیقت ماجرا این است که این دفعه مسئله برایم سنگین‌تر و غیر قابل هضم‌تر بود به خصوص که تلاش یک ساله مجموعه بزرگ گل گهر و مردم سیرجان با سوت‌های اشتباه هدر رفته بود.
قلعه‌نویی افزود: ما در اینجا متعهد به کارگران زحمتکشی هستیم که حاصل دسترنج آن‌ها پشتیبان ماست و حق آن‌ها این نبود، بخصوص در یک بازه زمانی کوتاه در دو بازی متوالی در لیگ و جام حذفی که با وجود همه شایستگی‌های ما همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد.
سرمربی گل‌گهر افزود: آیا من تند رفتم؟ بله، در آن لحظه همه این یکسال از جلوی چشمم می‌گذشت و فشاری که تحمل می‌کردم شاید بیش از ظرفیت من بود اگرچه با این همه سابقه و تجربه در مربیگری باید خویشتندار بودم و وظیفه دارم از جانب خودم از مردم عذرخواهی کنم.
وی ادامه داد: البته حرف‌های دیگری هم دارم که در وقت مناسب آن‌ها را مطرح می‌کنم، اما عقیده دارم نباید مسائل به بیرون از چارچوب فوتبال کشیده شود.
قلعه نویی گفت: من امیر قلعه‌نویی هستم، بچه جنوب تهران و هرچه که دارم از ایران، مردم و فوتبال است زیر سایه خدا و لطف اهل بیت (ع) که همواره دستشان را در زندگیم دیده ام.

برچسب‌ها:

نظر شما