شناسهٔ خبر: 48820301 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

درخواست اتحادیه مستقل از رئیس جمهور/ برای کنترل کرونا تصمیم فوری و قاطع بگیرید

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای از رئیس جمهور درخواست کرد تا طی تصمیمی فوری و قاطع برای کنترل کرونا در کشور گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای به آیت الله رئیسی رئیس جمهور با اشاره به تشدید شیوع کرونا در کشور نوشت: از جنابعالی خواهشمندیم طی تصمیمی فوری و قاطع، دستورات تحولی لازم را صادر فرمایید تا بیش از این شاهد تلخ کامی مردم نباشیم.

در این نامه خطاب به آیت الله رئیسی آمده است: شوربختانه مستحضرید که وضعیت کرونا در کشور به اوج بحران رسیده است و هر روز صدها نفر از هموطنانمان جان به جان آفرین تسلیم می کنند. تحول در امر مدیریت کرونا در حال حاضر مهمترین اولویت و البته اولین آزمون حضرتعالی در تغییر وضع موجود است.

دقیقاً ۱۰ روز از نامه وزیر بهداشت به رهبر انقلاب و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر بررسی تعطیلی دوهفته کشور می‌گذرد اما هنوز هیچ تصمیم روشنی اتخاذ نشده است.

شب های نفس گیر و روزهای طاقت فرسایی را می‌گذرانیم. از جنابعالی خواهشمندیم طی تصمیمی فوری و قاطع، دستورات تحولی لازم را صادر فرمایید تا بیش از این شاهد تلخ کامی مردم نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما