شناسهٔ خبر: 48812371 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عزاداری‌های محرم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی

وزیر کشور گفت:​ به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرده ایم که نظارت کنند مراسم عزاداری محرم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه استانداران در جمع خبرنگاران افزود: امروز پیرو دستور رئیس جمهور درباره ارزیابی و بازنگری مجموعه فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف درباره مبارزه با شیوع کرونا جلسه داشتیم که استانداران در این جلسه تجارب و نقاط قوت، ضعف و کاستی‌ها را توضیح دادند و پیشنهاد‌هایی ارائه کردند که می‌تواند در مسیر پیش رو برای مردم موثر باشد.

<div id="video-display-embed-code_6824161"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3188253/6824161?width=400&height=300"></script></div>


وی گفت: طرح جامعی را که رئیس جمهور محترم تاکید کرده است در این جلسه بحث کردیم و با توجه به اینکه استانداران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در خط مقدم هستند؛ پیشنهاد تشکیل جلسات مشترک داشتند تا با کمک آن بتوانیم فعالیت‌های موثری درباره رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام دهیم.
رحمانی فضلی تصریح کرد: به ویژه که در دهه محرم هستیم و کشور در شرایط خاصی قرار دارد که هم باید شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود و هم بتوانیم مراسم‌های عزاداری را برگزار کنیم به ویزه که برگزاری مراسم عزاداری یک امر اعتقادی است.
وزیر کشور افزود: به استانداران و دستگاه‌های اجرایی توصیه و تاکید شده است بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما