شناسهٔ خبر: 48811887 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی از بازی «فصل قیام» بعد از دهه اول محرم / نبرد آمرلی چه ویژگی‌هایی دارد؟

جعفری درباره جزئیات ۲ بازی فصل قیام و نبرد آمرلی توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

مهدی جعفری رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مجموعه سری بازی تحت عنوان فرمانده مقاومت در دستور کار ما برای تولید قرار گرفته که سال ۹۸ بعد از شهادت حاج قاسم این کار صورت گرفت.

رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی افزود: بعد از فرایند تولید و با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم تصمیم گرفتیم یک سری بازی را برای روایت اتفاقاتی که در دوران جنگ جبهه مقاومت در عراق و سوریه اتفاق افتاده، انجام دهیم.

او گفت: این مجموعه «فرمانده مقاومت» نامگذاری شد و قسمت اول این مجموعه به نام نبرد امرلی مربوط به محاصره منطقه امرلی است که مدافعان حرم و حاج قاسم توانستند محاصره بشکنند.

بیشتر بخوانید

جعفری بیان کرد: این بازی ۷ ساعت گیم پلی دارد و سبک بازی اکشن اول شخص است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: این بازی آماده عرضه است و با توجه به اینکه در ایام محرم هستیم و بازی بعدی ما بازی فصل قیام از سری بازی‌های مجموعه «سفیر عشق» است، تصمیم گرفتیم همزمان با ایام محرم، ابتدا بازی فصل قیام را منتشر کنیم.

او ادامه داد: بعد از دهه اول محرم رونمایی از بازی و انتشار دیجیتال آن صورت می‌گیرد و بعد از آن در یک مناسبت دیگر از بازی نبرد امرلی رونمایی خواهیم کرد و وارد بازار می‌شود.

جعفری بیان کرد: فصل دوم مجموعه بازی «سفیر عشق» با عنوان فصل قیام به قیام مختار سقفی می‌پردازد و در قسمت سوم هم به انتقام مختار خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما