شناسهٔ خبر: 48809955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گازسوزشدن ۱۶۶۷ خودرو در خراسان جنوبی

خبرگزاری صداوسیما

تعداد خودرو‌های گازسوزشده استان به هزار و ۶۶۷ دستگاه رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: با اجرای این طرح از خرداد ۹۹، هزار و ۶۶۷ دستگاه خودرو گازسوز شده‌اند و ۲۱۴ دستگاه خودرو نیز در انتظار تعیین نوبت قرار دارند.

مردانی گفت: طرح گاز سوز کردن خودرو‌های مسافربر آژانس و اینترنتی در حال اجراست و منابع مورد نیاز برای اجرای این طرح نیز از محل صرفه جویی در مصرف سوخت مایع و جایگزینی آن با گاز تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳ کارگاه مجاز برای این کار در استان فعال است افزود: زمان انتظار برای گازسوز کردن خودرو‌ها حدود دو هفته تا یک ماه برای خودرو‌های مسافربر شخصی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: تاکسی‌های اینترنتی، آژانس‌ها و مسافربر‌های بین شهری و روستایی از طریق فهرستی که وزارت کشور به وزارت نفت ارائه کرده، گازسوز خواهند شد و احتمال دارد در آینده برای سایر مسافربر‌های شخصی نیز بر اساس اولویت پرمصرف بودن فراهم شود.

مردانی افزود: متقاضیان از جمله مالکان خودرو‌های تاکسی عمومی و خودرو‌های مسافربر آژانس و اینترنتی می‌توانند با مراجعه به این سامانه اینترنتی به آدرس https://gcr.niopdc.ir برای گازسوز کردن خودرو‌های خود ثبت‌نام و نوبت‌گیری کنند.

نظر شما