شناسهٔ خبر: 48808492 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

روایت روح الله حسینیان از شهردار منتخب شورای ششم/ زاکانی آقازادگان را با پول جذب کرده و برای تخریب افراد پرونده می سازد!/ FILM

مرحوم روح الله حسینیان که از جمله نمایندگان کم تذکر در مجلس نهم بود، او تذکر مفصلی در جلسه علنی روز ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ درباره غیبت های مکرر زاکانی در مجلس و عدم حضور او گفته بود:اسامی برخی از دیگر نمایندگان اصلا خوانده نمی شود. مثلا آقای زاکانی جز امروز، همواره در جلسات مجلس تاخیر داشته و یا غایب بوده است و همواره میگویند او با گرفتن ماموریت دنبال دکترایش است! آیا او همواره مامور مجلس است؟ هیات رئیسه روزهای حضور او در مجلس را اعلام کند که معلوم شود که چند روز در خدمت مردم بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مرحوم روح ​الله حسینیان که از جمله نمایندگان کم تذکر در مجلس نهم بود، او تذکر مفصلی در جلسه علنی  روز ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ درباره غیبت های مکرر زاکانی در مجلس و عدم حضور او گفته بود:اسامی برخی از دیگر نمایندگان اصلا خوانده نمی شود. مثلا آقای زاکانی جز امروز، همواره در جلسات مجلس تاخیر داشته و یا غایب بوده است و همواره می​گویند او با گرفتن ماموریت دنبال دکترایش است! آیا او همواره مامور مجلس است؟ هیات رئیسه روزهای حضور او در مجلس را اعلام کند که معلوم شود که چند روز در خدمت مردم بوده است.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی و عضو جبهه پایداری در ادامه به کنایه گفت: البته من می​دانم که اداره چند سایت و مجله فاخر نیازمند وقت و پول است! اما ما به مردم تعهد داده​ایم که در مجلس به امور آنها بپردازیم. اما ایشان برخی آقازادگان را با پول جذب کرده ​اند برای تخریب کسانی که حاضر نشدند عضو گروه آنها باشند!

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما