شناسهٔ خبر: 48802586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید "یاسر طاهری" در ستاد پیشگیری فاتب برگزار شد

تهران- ایرنا- آئین تشییع استوار شهید "یاسر طاهری" از ماموران وظیفه‌شناس کلانتری ۱۰۳ گاندی صبح امروز (دوشنبه) با حضور خانواده شهید، سردار "حسین رحیمی" رئیس پلیس پایتخت، سردار "مهدی معصوم‌بیگی" رئیس پلیس پیشگیری ناجا، جمعی از همکاران و خانواده شهید در ستاد پلیس پیشگیری تهران بزرگ برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایرنا،  سردار حسین رحیمی در این مراسم در خصوص حادثه‌ای که منجر به شهادت استوار طاهری شامگاه ۱۶ مرداد شد، گفت: تیزهوشی این افسر رشید و دلاور ما است، در حالی که در حال بررسی منطقه بود به یک گروه مظنون می‌شود که در جهت مخالف بلوار آفریقا بودند؛ پیگیری می‌کند و به محض پرس‌وجو و اقدام برای دستگیری، متهمان سوار خودروی پارک شده می‌شوند و اقدام به فرار می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: مامور ما خود را روی خودروی وانت اشرار مسلح پرتاب می‌کند و خودرو به صورت مارپیچ مسیر را طی می‌کند و ایشان با تمام قدرت کارش را دنبال می‌کند تا در جای مناسب در خیابان "مدرس" که ترافیک ایجاد شد برای بررسی پیاده می‌شود، درگیری مسلحانه رخ می‌دهد و مامور ما پنج گلوله شلیک کرد اما همدستان متهمان ناجوانمردانه و از پشت او را به شهادت رساندند.

وی افزود: شهید طاهری در این عملیات دستگیری سارقان،فرماندهی عملیات را برعهده داشت.

استوار "یاسر طاهری"، پبش از رسیدن به بیمارستان به دلیل جراحات وارده و شدت خون ریزی به شهادت رسید.

براساس اعلام پلیس، سرنخ‌هایی از مظنونان این پرونده در دست است و تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تهران بزرگ نیز در حاشیه مراسم امروز گفت که شهید طاهری برای خاکسپاری به زادگاهش ایلام منتقل خواهد شد.

شهید یاسر طاهری متولد ۲۲ مرداد ۱۳۷۱ و زاده ایلام بود.

نظر شما