شناسهٔ خبر: 48792614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تزریق واکسن کرونا به ۳۰هزار معلم خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ٣٠هزار معلم در این استان نخستین دُز واکسن مقابله با بیماری کووید۱۹ را دریافت کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده افزود: انجام واکسیناسیون با هدف قطع زنجیره شیوع بیماریتزریق واکسن کرونا به ۳۰ هزار معلم خراسان رضوی برای فرهنگیان استان از پنجم ماه جاری آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود ۱۳۰هزار فرهنگی شامل معلمان رسمی، پیمانی، قراردادی، خرید خدمات آموزشی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و پرسنل آموزش و پرورش استان مشمول استفاده از واکسن شوند.
 
وی ادامه داد: فرآیند واکسیناسیون فرهنگیان استان در ١۸مرکز تجمیعی، که با استاندارد‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت کامل تجهیز شده، انجام می‌شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: فعالیت این پایگاه‌ها تا نیمه شهریورماه ادامه می‌یابد تا قشر فرهنگی دغدغه‌ای برای آغاز سال تحصیلی جدید نداشته باشند و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تمامی معلمان تا ۱۵شهریور واکسن دوم خود را نیز دریافت می‌کنند.
 
خراسان رضوی با ۹۰هزار فرهنگی، معادل حدود هشت درصد جمعیت معلمان و با بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار دانش‌آموز، معادل ۹درصد جمعیت دانش‌آموزان کشور را دارد.

نظر شما