شناسهٔ خبر: 48788653 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شروعی درخشان و پایانی تلخ برای ستاره آرژانتینی بارسلونا + فیلم

لیونل مسی در تیم فوتبال بارسلونا لحظات خوبی را برای هواداران این تیم خلق کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیونل مسی یکی از محبوب‌ترین و از ستارگان فوتبال جهان است. او توانست در تیم فوتبال بارسلونا خاطرات خوبی را برای هواداران این تیم در طول ۱۷ سال خلق کند. هواداران بارسلونا، خاطراتی که این ستاره آرژانتینی برای آن ها ساخته است را هیچ وقت فراموش نمی کنند.

خاطراتی که از اولین گل لیونل مسی با پاس زیبای رونالدینیو شروع شد و با آخرین باخت مقابل سلتاویگو خاتمه یافت. لیونل مسی با تیم فوتبال بارسلونا توانست آمار خوبی را برای خودش به ثبت برساند. در دفترچه خاطرات فوتبالی او می‌توان به درخشش مقابل رئال مادرید در ورزشگاه خانگی کهکشانی‌ها یا گرفتن انتقام سنگین از تیم فوتبال بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۵ و دعوای او با راموس و یا گری مدل اشاره کرد.

این دفترچه پر از خاطراتی است که او برای ما ساخت و ما را عاشق فوتبال کرد. دفترچه خاطراتی که نویسنده آن لیونل مسی است، بازیکنی که می‌تواند هفته‌ای یک بار حواس ما را به خودش جلب کند.

لحظات زیبای لیونل مسی در تیم فوتبال بارسلونا

<div id="video-display-embed-code_14473152"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7848771/14473152?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما