شناسهٔ خبر: 48785563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامِرد

اجرای طرح های زیرساختی لامِرد با هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار

با هدف آماده سازی زمینه برای فعالیت سرمایه گذاران، طرح‌های زیرساختی و زیر بنایی در منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامِرد، اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، وجیه اله جعفری رئیس هیئت عامل ایمیدرو در نشست بررسی توسعه زیرساخت‌های منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد گفت: با هدف آماده سازی زمینه برای فعالیت سرمایه گذاران، هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان طرح زیرساختی در منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامِرد، اجرا می‌شود.
وی افزود: امسال ۵۰۰ میلیارد تومان طرح زیرساختی در بخش جاده، برق، گاز و آب، وارد عملیات اجرایی شده است.
جعفری ادامه داد: در هفته‌های آینده هم ۷۰۰ میلیارد تومان طرح زیربنایی و زیرساختی جدید در منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد وارد مرحله اجرایی می‌شود.
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت تاکید کرد: تا کمتر از ۲ ماه دیگر تمامی پیمانکاران حوزه زیرساختی در این منطقه فعالیت را آغاز می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی امور زیرساختی از اقدامات اساسی در منطقه ویژه لامرد بوده است، گفت: آماده سازی و توسعه زیرساخت ها، گامی برای تسهیل حضور سرمایه گذاران در این منطقه است.
در این نشست احسان انصاری، مدیر عامل منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد هم با ارایه گزارشی از شتاب گرفتن اقدامات توسعه‌ای در این منطقه گفت: از خرداد ماه امسال شاهد از سرگیری فعالیت آب شیرین منطقه و ارایه خدمات مربوطه به صنایع و طرح‌ها شده ایم.
انصاری ادامه داد: پیش از این ارایه زیرساخت‌های منطقه، عمدتا به راه اندازی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب
معطوف شده بود که در حال حاضر سایر طرح‌ها نیز از زیرساخت‌ها بهره مند می‌شوند و اکنون در حال شتاب بخشیدن به ارایه زیرساخت‌ها به سرمایه گذاران منطقه هستیم.

نظر شما