شناسهٔ خبر: 48781503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعضای شورای شهر امروز سرپرست شهرداری تهران را انتخاب می‌کنند

تهران- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای این شورا امروز /یکشنبه/ در ابتدای جلسه خود سرپرست شهرداری پایتخت را انتخاب می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، "مهدی چمران" روز یکشنبه پیش از آغاز جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار داشت: تصمیم ما این بود که اگر آمدن شهردار جدید طول نکشد، آقای پیروز حناچی به کارش ادامه دهد اما خود وی اعلام کرد که اگر روند انتخاب و حضور شهردار جدید طولانی شود، مشکل برای من ایجاد می شود.

وی افزود: پس از مشورت با دوستان اعلام کردیم که مشخص نیست این فرایند چه میزان طول بکشد و علیرضا زاکانی از مجلس رأی بگیرد و تاییدیه وزارت کشور هم برای وی صادر شود؛ از این رو تصمیم بر این شد که سرپرست برای شهرداری تهران انتخاب شود.

چمران گفت: اعضای شورای شهر بر روی "علیرضا جاوید" به عنوان سرپرست شهرداری به توافق رسیدند و وی نیز امروز به صحن می آید تا برای سرپرستی نامبرده رای گرفته شود.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز همچنین زاکانی نیز قرار است برنامه های خود را به شورا ارائه کند و بعد رای گیری می شود.

خبرنگاران بازگوکننده نظرات مردم در جامعه هستند

چمران همچنین با آغاز جلسه شورا در سخنرانی خود در صحن علنی گفت: خبرنگاران بازگو کننده نظرات و روحیات مردمی در جامعه هستند و در این راه شهدای بسیاری نیز تقدیم کرده اند.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک آن به خبرنگاران، افزود: نامگذاری این روز به مناسبت شهادت "محمود صارمی" خبرنگار برجسته کشور بوده و یادآور سختی های این حرفه است.

وی یادآورشد: خبرنگاران علاوه بر اینکه باید به صورت کامل خبرهای روز را به اطلاع مردم برسانند باید نظرات مردم را نیز به مسئولان منتقل کنند.

چمران اظهارداشت: خبرنگاران در تمامی عرصه ها و صحنه های این انقلاب حضور داشتند و هنوز صدای برخی از آنها در گوش مان طنین انداز است و از یادنبریم که در این مسیر نیز شهدای بسیاری تقدیم شده است.

نظر شما