شناسهٔ خبر: 48771613 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیت الله علما:

کادر درمان در زمان کرونا جانانه خدمت کردند و به شهادت رسیدند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کادر درمان در ایام بیماری کرونا جانانه به مردم خدمت کردند، گفت : نزد خداوند هیچ عبادتی بعد از انجام واجبات، مانند خدمت به خلق نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز (۱۶ مرداد) در آیین افتتاح پروژه‌های حوزه درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، گفت : در ایام کرونا کادر درمان انصافا جانانه خدمت کردند و تعدادی از آن‌ها به شهادت رسیدند.

او گفت : اجر واقعی خدمات کادر درمان نزد خداوند محفوظ خواهد ماند.

آیت الله علما از تقدیر رهبر معظم انقلاب از وزیر بهداشت و کادر درمان هم یاد کرد و ادامه داد: این تقدیر به منزله تقدیر اسلام از کادر درمان است.

او با بیان اینکه در کنار کادر درمان سایر بخش‌ها و حتی مردم خصوصا در زمینه کمک به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا احساس وظیفه کرده و پای کار آمدند، افزود: رسانه‌ها در آگاه کردن مردم در شرایط کرونا بسیار خوب عمل کردند.

او سپس از تامین اجتماعی به عنوان سازمانی یاد کرد که در کنار نهاد‌های دیگری مانند بهزیستی به مردم ارائه خدمات می‌دهد و افزود: خدمت به مردم به واقع فلسفه اصلی حکومت و نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امام خمینی (ره) خود را خدمتگزار مردم می‌دانست و در نظر ایشان، هیچ عبادتی بعد از واجبات، مانند خدمت به خلق خدا نبود و اکنون هم نهاد‌هایی مانند تامین اجتماعی باید در همین راستا گام بردارند .

انتهای پیام/د

نظر شما