شناسهٔ خبر: 48770518 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

فروپاشی رژیم صهیونیستی با هم‌افزایی حلقه‌های مقاومت نزدیک اس...

اقتصاد ایران: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در صورت به هم پیوستگی و هم‌افزایی همه حلقه‌های مقاومت حول آرمان فلسطین و قدس شریف، فروپاشی رژیم صهیونیستی را در آینده‌ای نه چندان دور می‌توان شاهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، «زیاد النخالة» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس صبح امروز (شنبه) با دریابان شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارها دریابان علی شمخانی با تبریک دستاوردهای درخشان مقاومت اسلامی در عملیات «سیف‌القدس» از نقش محوری جنبش جهاد اسلامی و حماس در نبرد با رژیم صهیونیستی و تحمیل شکست خفت‌بار بر اشغال‌گران تجلیل کرد.

شمخانی با اشاره به بیش از ۷۰ سال مقاومت و جهاد مردم فلسطین برای رهایی قدس شریف از چنگال اشغال‌گران صهیونیسم تصریح کرد: امروز نسل جدید جوانان فلسطینی قدرتمندتر و با انگیزه‌تر از نسل‌های گذشته با مقاومت و ایثار در برابر توسعه‌طلبی‌های صهیونیست‌ها ایستاده‌اند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان افزود: حجم آتش، برد موشک‌ها و و توانمندی تاکتیکی حماس و جهاد اسلامی برای عبور از سامانه‌های متعدد راداری و گنبد آهنین، انگاره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را باطل کرده است.

شمخانی با محکومیت هرگونه اقدامی که موجب تقویت و توسعه اشغال‌گری صهیونیست‌ها می‌شود، اجرای طرح شیطنت‌آمیز عادی‌سازی روابط با این رژیم توسط برخی کشورهای عربی را اقدامی شکست خورده ارزیابی کرد.

او افزود: در صورت به هم پیوستگی و هم‌افزایی همه حلقه‌های مقاومت حول آرمان فلسطین و قدس شریف، فروپاشی این رژیم جعلی را در آینده‌ای نه چندان دور می‌توان شاهد بود.

دبیر شورای امنیت ملی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر استفاده از ابزار نظامی برای پیشبرد مقاصد شوم خود از فضای مجازی نیز برای جنگ روانی و اختلاف‌افکنی میان جریان مقاومت استفاده می‌کند.

شمخانی تصریح کرد: برای خنثی‌سازی اقدامات نرم‌افرازی دشمن صهیونیستی، مقاومت اسلامی باید با فعال کردن ظرفیت‌های خود در این حوزه، ضمن حفظ و تقویت انسجام نیروهای مقاومت، واقعیت‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی رژیم صهیونیستی را در معرض نگاه جهانیان قرار بدهد.

در این دیدارها، فرماندهان مقاومت فلسطین نیز با تبریک برگزاری باشکوه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران و گرامی‌داشت یاد و خاطره فرمانده بزرگ جهاد و مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی از نقش ممتاز جمهوری اسلامی در دفاع از آرمان ملت فلسطین تمجید کردند.

همچنین فرماندهان مقاومت فلسطین گزارشی از عملیات پیروزمندانه سیف‌القدس و دستاوردهای کم‌نظیر آن در ابعاد نظامی و اجتماعی ارائه و تاکید کردند: امروز رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری دچار ضعف، سردرگمی و استیصال شده و در گرداب چالش‌های متعدد گرفتار شده است.

زیاد النخالة دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جریان این دیدار تصریح کرد: هوشیاری، انسجام و اقتدار مقاومت بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته و شرایط کاملاً مناسبی برای تغییر موازنه قوا به نفع مقاومت فلسطین فراهم شده است.

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس نیز با اشاره به نقش راهبردی و پشتیبانی مستمر جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین اظهار داشت: بسیاری از کشورهای اسلامی که مدعی حمایت از آرمان فلسطین بوده‌اند اینک به صورت مخفیانه و آشکار با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار کرده‌اند و تنها ایران اسلامی است که در قول و عمل همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بوده است.

هنیه خاطرنشان کرد: بدون شک پیروزی مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی به ویژه دستاوردهای اخیر در عملیات سیف‌القدس متعلق به همه حامیان واقعی آرمان فلسطین به ویژه جمهوری اسلامی ایران است.

برچسب‌ها:

نظر شما