شناسهٔ خبر: 48769083 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویدئوگراف؛

گرینفل در کالیفرنیا به طور کامل در آتش سوخت

یکی از شهر‌های ایالت کالیفرنیای آمریکا با بیش از یک هزار نفر جمعیت، ظرف دو ساعت بر اثر آتش سوزی به کلی از صحنه روزگار محو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الغد، بر اثر آتش سوزی در ایالت کالیفرنیا در آمریکا، شهر گرینفل که ۱۵۰ سال قدمت داشت، ظرف دو ساعت به کلی نابود شد.

<div id="video-display-embed-code_6815235"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3186442/6815235?width=400&height=300"></script></div>

در گزارش شبکه الغد که به صورت ویدئوگراف تهیه شده است، همزمان با پخش تصاویری از آتش سوزی در گرینفل آمده است: این شهر اواسط قرن نوزدهم پس از کشف طلا در آنجا تاسیس شد. اهالی شهر اعلام کردند این آتش سوزی که نام آن را دکسی گذاشته اند، ظرف دو ساعت شهر را به کلی نابود کرد.
تصاویر منتشر شده از این شهر در شبکه‌های اجتماعی، ستون‌های دود ناشی از آتش سوزی ویرانگر در این شهر را نشان می‌دهد و بیانگر آن است که چیزی از این شهر باقی نمانده است. بر اساس آخرین سرشماری، بیش از یک هزار نفر در این شهر زندگی می‌کردند. آتش سوزی در ایالت کالیفرنیا بخش‌های وسیعی از این استان را به کام خود کشید و نیرو‌های آتش نشان فقط ۳۵ درصد از آتش سوزی را مهار کردند. مسئولان انتظار دارند بتوانند آتش سوزی را تا سیزدهم اوت مهار کنند.

نظر شما