شناسهٔ خبر: 48767695 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مره‌صدق: مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها برای متهم کردن دیگران یک پروژه نخ‌نماست

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها برای اتهام‌زنی به دیگران یک پروژه نخ‌نماست، ولی با این وجود آنها در این مسیر برای رسیدن به هدفشان بعضاً دست به خودزنی هم می‌زنند.

صاحب‌خبر -

سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به رفتارها و موضع‌گیری‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران در روزهای اخیر گفت: مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها برای اتهام‌زنی به دیگران و از جمله جمهوری اسلامی ایران یک پروژه نخ‌نماست و به نتیجه نمی‌رسد. 

وی ادامه داد:‌ البته صهیونیست‌ها در این مسیر برای رسیدن به اهداف‌شان دست به خودزنی هم می‌زنند و چه بسا کشتی‌ای که در منطقه مورد حمله قرار گرفته، با هدایت و تحریک خود آنها باشد. 

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت:‌‌ دفاع از خود در برابر زورگویان برای حفظ استقلال و هویت، حق هر ملتی است و دلیلی ندارد هر کجای منطقه یا جهان که ملتی جلوی مستکبران می‌ایستد، بخواهد به ایران ربط پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ البته این رفتار مستکبران و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده آن است که بزرگترین کشوری که جلوی آنها می‌ایستد جمهوری اسلامی ایران است و رفتار آنها خود تعیین‌کننده این مسئله است. 

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدانشان باید بدانند که اگر منافع ایران را به خطر بیندازند و تهدید کنند پاسخ کوبنده‌ای را دریافت خواهند کرد به گونه‌ای که خارج از تصور آنها باشد.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در پایان گفت: آنها باید بدانند که پاسخ ایران به هرگونه تهدید کوبنده و دندان‌شکن خواهد بود و اگرچه ممکن است آنها شروع کننده باشند اما پایان کار و میزان و حجم پاسخ و درگیری دیگر در اختیار آنها نخواهد بود. 

وی در پایان گفت: سرنوشت صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران بهترین عبرت برای همگان است که اگرچه او در جنگ هشت ساله شروع‌کننده بود اما دیگر پایان کار دست او نبود و هیچ نقشی در آن نداشت.

انتهای پیام/

نظر شما