شناسهٔ خبر: 48764932 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی خبرداد

اجرای طرح مبارزه با خودروهای شوتی در چهارمحال و بختیاری

راضیه نظری‌زاده

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و بیش از ۱۴ کیلو تریاک در اجرای طرح استانی مبارزه با خودروهای شوتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، منوچهر امان اللهی با اشاره به اجرای طرح مبارزه با خودروهای شوتی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در این طرح با خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی استان، پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های مرتبط به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در اجرای طرح مذکور، پس از هماهنگی قضایی کلیه محورهای مواصلاتی استان مورد رصد و کنترل ماموران قرار گرفت که طی این عملیات ۱۰ قاچاقچی شناسایی، دستگیر و ۱۰ دستگاه خودروی شوتی توقیف شد.

وی تصریح کرد: ماموران در این طرح، مقادیر قابل توجهی پوشاک، لوازم برقی، لوازم خانگی، مواد خوراکی و نوشیدنی، انواع باتری قابل شارژ و همچنین ۶ دستگاه موتورسیکلت سنگین، ۴ دستگاه گیربکس خودرو قاچاق و ۱۴ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

امان اللهی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کشفیات در این طرح را ۱۰ میلیارد برآورد کردند، خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز به ویژه خودروهای شوتی، از اولویت‌های پلیس چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۰ می‌باشد.

انتهای پیام

نظر شما