شناسهٔ خبر: 48753750 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدارس فوتبال مراغه آینده‌ساز است

مسئول کمیته جوانان، مدارس فوتبال و استعدادیابی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی گفت: استعداد‌های خوبی در مدارس فوتبال مراغه وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود بازیکنان خوبی از بین این مدارس به فوتبال کشور معرفی شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی داداشیان مسئول کمیته جوانان، مدارس فوتبال و استعدادیابی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی  در حاشیه بازدید سرزده از مدارس فوتبال مراغه  گفت:اخیرا سامانه جدیدی از طریق فدراسیون فوتبال جهت استعدادیابی بازیکنان ۱۴ تا ۱۹ ساله برای حضور در تیم‌های پایه طراحی شده است که این اتفاق می‌تواند نوید روز‌های خوبی برای ورزش آذربایجان‌شرقی باشد.

اوافزود: طی تابستان امسال مدارس هیات فوتبال، آلپ و باشگاه فرهنگی ورزشی عبدی در مراغه فعالیت دارد که امکانات هر سه مدرسه در سطح شمالغرب کشور بی‌نظیر است.

او بیان کرد: بازیکنان مستعد و باانگیزه‌ای در مدارس فوتبال این شهرستان زیر نظر مربیان بومی، بادانش، جوان و البته با تجربه توپ می‌زنند و من خودم به عنوان نماینده هیات فوتبال استان در این بازدید هیچ مشکلی در مدارس فوتبال مراغه مشاهده نکردم و رضایت کامل از هر سه مدرسه داریم.

مسئول کمیته جوانان، مدارس فوتبال و استعدادیابی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از محل تمرین، دفتر و سالن مدرسه فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی عبدی مراغه داشتیم، شاهد امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار عالی این مجموعه بودیم و علاوه بر این مدرسه، سطح دیگر مدارس فوتبال شهرستان درجه یک است.

داداشیان ابراز امیدواری کرد که در اتحاد و همدلی و ایجاد امکانات و فراهم‌سازی زمینه برای علاقه‌مندان به فوتبال شاهد رشد و شکوفایی رشته ورزشی فوتبال در آذربایجان‌شرقی باشیم.

مراغه با ۲۶۸ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان آذربایجان‌شرقی، از قطب‌های ورزشی استان به شمار می‌آید و قهرمانان و ورزشکاران بسیاری از این شهرستان در سطح کشوری و بین‌المللی معرفی شده‌اند.

بیش از ۹ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در مراغه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما